Pokemon Trainer[Java OOP]
Ще ми трябва малко помощ относно задачата.Това е кода - http://pastebin.com/Q0SthWNc .И имам няколко въпроса.Първо защо като въведа нулевият тест ми пропуска 1-вия ред и 3-тия ако не се лъжа и после ми гърми защото е indexOutOfBoundary,но това е защото while цикъла не спира когато readera е равен на Tournament(не знам защо ).По условието искат треньора да има колекция от покемони, разбирам го List от покемони.В главната програма правя два Lista, в който запазвам покемоните и треньорите и после идеята ми беше по някакъв начин да получа достъп до името на елемента на покемона и дали е равно на това, което се въвежда от конзолата, но не мога да го направя.Също така треньорите имат име, баджове и колекция от покемони и в началото всеки има по 0 баджове.Правилно ли съм направил конструктура, защото не съм сигурен дали е така.Като цяло това са ми въпросите, имам доста неясни неща, но няма друг начин да ги науча освен да питам тук.
Разбрах ти идеята, донякъде, но не напълно.Пропуска през едно защото и във 2-рия цикъл чета.Как тогава да го направя, тази част не ти разбрах?
На тези места метеш от конзолата.
Аз бих го заменил със следното.
Възприемай го като псевдокод, защото нямам компилатор пред себе си.
Идаята е , че като стигнеш турнамент , трябва да прочетеш още един ред, защото е ясно, че този намя да го ползваш от втория цикъл
Окей това го оправих, но по-важното самата задача, не знам как да я довърша.