Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

LiardaZZ avatar LiardaZZ 26 Точки

Платих Tech Module по банков път , но все още не пише , че плащането е успешно.

Здравейте, 
На 31ви декември платих за записване в Tech Module по банков път, но на плащането пише, че е само потвърдено. Проблемът е, че си мислех да платя по друг начин, но все се оказваше, че няма да е възможно и общо взето пуснах 3 заявки(Epay,EasyPay,с кредитна/дебитна карта) преди да избера банков превод и да заплатя с него.В "плащания" на тези три заявки пише "Изчакващо". Пращам и снимка и искам да попитам дали е проблем и да се свържа с някого от softuni или посто да изчакам още ден-два, за да се извърши успешно плащането :  https://postimg.org/image/6cw1pwor7/
Благодаря ви

AlucardDracula avatar AlucardDracula 416 Точки
Best Answer

аз написах на екипа по този проблем, и ми казаха това : "Плащането ви е успешно, не се притеснявайте. Съобщението ще е активно до крайния срок за плащане."

така че ако имаш и копие от успешното плащане няма да има проблем. 

Аз лично съм платил с дебитна карта, за няма и минута таксата беше платена и в профила ми излезе че е успешно и при теб пише че е успешно не се притеснявай.

0
dydimitrov avatar dydimitrov 41 Точки

Привет,

 

Изчакай няколко дни, тъй като превода отнема няколко работни дни.

0
LiardaZZ avatar LiardaZZ 26 Точки

Благодаря за отговора. Аз отсега реших да си задам въпроса понеже утре се води последен срок за записване в Tech модула и не искам да стане фаул :D

0
04/01/2017 18:17:18
Lubomirrrr avatar Lubomirrrr 32 Точки

Не е ли до 9 януари?

0
LiardaZZ avatar LiardaZZ 26 Точки

В имейла, който получих от softuni и под профила ми пише, че записването е до 5 януари включително.

0
StefkaVasileva avatar StefkaVasileva 250 Точки

Здравей и аз направих подобно на теб, предишния път си платих онлайн с дебитна карта, но този път ми искаше някакъв код, които си взех впоследствие. Аз внесох парите на 03.01 и при мен все още си седи потвърдено, тъкмо се чудех и аз какво да правя утре, тъй като е последен ден. Ще изчакаме тогава да видим. :)   

0
LiardaZZ avatar LiardaZZ 26 Точки

Добре, не съм единствен :) Ще изчакаме явно и ако трябва ще се свържем с тях.

0
dZf1aeA-ick.36 avatar dZf1aeA-ick.36 169 Точки

и аз така се притесних, платих си, но ми пише само "потвърдено", а не "успешно"

0
LiardaZZ avatar LiardaZZ 26 Точки

Току-що погледнах и вече на ''плащания'' пише "успешно". Благодаря на всички, които се отзоваха. Успешна 2017та година ви пожелавам! = )

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.