Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

d.zhe avatar d.zhe 0 Точки

07. Area of Figures Programing Basics C#

Здравейте,

искам да попитам къде ми е грешката? Когато въведа даните от задачата в конзолата всичко ми излиза вярно , а когато копирам кода в Judge ми дава 0/100.

using System;

namespace IfElse
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {


            string inp = Console.ReadLine();
            if (inp == "square")


            {
                int a = int.Parse(Console.ReadLine());
                int area = a * a;
                Console.WriteLine($"{area:F3}");

            }

            
            else if (inp == "rectangle")


            {
                int w = int.Parse(Console.ReadLine());
                double h = double.Parse(Console.ReadLine());
                double area = w * h;
                Console.WriteLine($"{area:F3}");

            }

            else if (inp == "circle")


            {
                int r = int.Parse(Console.ReadLine());
                double area = Math.PI * r *r;
                Console.WriteLine($"{area:F3}");

            }

            else if (inp == "triangle")


            {
                double a = double.Parse(Console.ReadLine());
                int b = int.Parse(Console.ReadLine());
                double area = a * b /2;
                Console.WriteLine($"{area:F3}");

            }


        }
    }
}

 

0
Programming Basics
svephoto avatar svephoto 1191 Точки

Здравей!

 

Ще те помоля да дадеш и условието на задачата.

0
13/11/2019 14:04:02
d.zhe avatar d.zhe 0 Точки

Лица на фигури
Да се напише програма, в която потребителят въвежда вида и размерите на геометрична фигура и пресмята лицето й. Фигурите са четири вида: квадрат (square), правоъгълник (rectangle), кръг (circle) и триъгълник (triangle). На първия ред на входа се чете вида на фигурата (square, rectangle, circle или triangle). Ако фигурата е квадрат, на следващия ред се чете едно число - дължина на страната му. Ако фигурата е правоъгълник, на следващите два реда четат две числа - дължините на страните му. Ако фигурата е кръг, на следващия ред чете едно число - радиусът на кръга. Ако фигурата е триъгълник, на следващите два реда четат две числа - дължината на страната му и дължината на височината към нея. Резултатът да се закръгли до 3 цифри след десетичната точка.
Примерен вход и изход
 

 

 вход изход вход изход вход изход вход изход
square 25.000 rectangle 17.500 circle 113.097 triangle 45.000
5   7   6   4.5  
    2.5       20  

 

0
svephoto avatar svephoto 1191 Точки

Здравей отново,

 

Гърми ти, понеже е добре конкретно в тази задача всички променливи за числа да бъдат double - при теб някои са double, а други са int. Както знаем, double може да приеме и int (освен double). Сигурно в Judge има тестове, при които ти въвеждат всички числови стойности като double, с десетична запетая, например:

 

triangle
2.5
8.5
 

И тестът не може да мине, защото твоят код очаква int стойност за страна b на триъгълника, а отсреща ти подават double. Същото се отнася и за другите 3 фигури.

Иначе всички нулеви тестове минават, понеже входните данни и от четирите примера в задачата пасват конкретно за тези тестове.

Виж кода, който ти пращам - използвах твоя код и направих някои промени, като изнесох променливата за лицето отгоре преди проверките, а печатането го сложих само веднъж накрая след всички проверки. Също и това, че промених всичко на double. В този вид дава 100/100 в Judge:

 

https://pastebin.com/dFJxvQgU

 

Успех!

0
14/11/2019 19:00:58
d.zhe avatar d.zhe 0 Точки

Благодаря много!

 

0
svephoto avatar svephoto 1191 Точки

Моля!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.