Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

PShterev avatar PShterev 1 Точки

Exercise: Data Types and Variables - 10. *Poke Mon

Здравейте,

може ли някой да ми помогне с решението на тази задача? В Judge, следният код ми дава 60/100:

 

using System;

namespace PokeMon
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            int pokePower = int.Parse(Console.ReadLine());
            int pokePowerCurrent = pokePower;
            int distanceBetwTargets = int.Parse(Console.ReadLine());
            int exhaustionFactor = int.Parse(Console.ReadLine());
            int hitTargets = 0;

            do
            {
                pokePowerCurrent -= distanceBetwTargets;
                hitTargets++;

                if (pokePowerCurrent == pokePower / 2.0 && exhaustionFactor != 0)
                {
                    pokePowerCurrent = pokePowerCurrent / exhaustionFactor;
                }

            } while (pokePowerCurrent > distanceBetwTargets);

            Console.WriteLine(pokePowerCurrent);
            Console.WriteLine(hitTargets);
        }
    }
}

 

Благодаря предварително.

Тагове:
1
C# Fundamentals
Axiomatik avatar Axiomatik 2422 Точки
Best Answer

Best,

 

using System;

namespace PokeMon
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            int pokePower = int.Parse(Console.ReadLine());
            int distanceBetwTargets = int.Parse(Console.ReadLine());
            int exhaustionFactor = int.Parse(Console.ReadLine());
            double pokePowerCurrent = pokePower * 0.5;
            int hitTargets = 0;

            //do
            //{
            //    pokePowerCurrent -= distanceBetwTargets;
            //    hitTargets++;

            //    if (pokePowerCurrent == pokePower / 2.0 && exhaustionFactor != 0)
            //    {
            //        pokePowerCurrent = pokePowerCurrent / exhaustionFactor;
            //    }

            //} while (pokePowerCurrent > distanceBetwTargets);


            while (pokePowerCurrent >= distanceBetwTargets)
            {
                hitTargets++;
                pokePowerCurrent -= distanceBetwTargets;

                if (pokePower == pokePowerCurrent)
                {
                    pokePower /= exhaustionFactor;
                }
            }

            Console.WriteLine(pokePowerCurrent);
            Console.WriteLine(hitTargets);
        }
    }
}

0
Aleksandar.Hristov9 avatar Aleksandar.Hristov9 11 Точки

using System;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    using System.Globalization;
    using System.Diagnostics.Tracing;
    using System.Collections.Generic;
using System.Numerics;

namespace PokeMon

{
    public class Startup
    {
        
        public static void Main()
        {
            int N = int.Parse(Console.ReadLine());
            int M = int.Parse(Console.ReadLine());
            int Y = int.Parse(Console.ReadLine());
            double fiftyPercent = N * 0.5;
            int totalPoked = 0;
            while (N >= M)
            {
                N -= M;
                totalPoked++;
                if (N == fiftyPercent && Y != 0)
                {
                    N /= Y;
                }
              
            }
            Console.WriteLine(N);
            Console.WriteLine(totalPoked);
        }
    }
}

1
16/01/2021 05:34:33
krum_43 avatar krum_43 750 Точки

Решението ти е вярно като е необходимо да добавиш едно равенство при проверката:

while (pokePowerCurrent >= distanceBetwTargets);

С този код вземаш 100/100.

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.