Loading...
stamcheva avatar stamcheva 0 Точки

Здравейте, конзолата ми дава targets.split is not a function, а judge му дава 50/100. Може ли някой да ми помогне?

function shoot(input){

    let targets = input.shift()

    targets = targets.split(" ")

    targets = targets.map(x => Number(x));

    input.pop();

    let shots = input.map(x => Number(x))

    let numberOfShots = 0;

 

    for (let i = 0; i < shots.length; i++) {

        let currentShot = shots[i];

        let currentTarget = targets[currentShot];

 

        if (currentTarget > -1) {

            targets[currentShot] = -1;

            numberOfShots++;

 

            for (let j = 0; j < targets.length; j++) {

                if (targets[j] > -1) {

                    if (targets[j > currentTarget]) {

                        targets[j] -= currentTarget;

                    } else {

                        targets[j] += currentTarget;

                    }

                }

            }

 

        }

        console.log(`Shot targets: ${numberOfShots} -> ${targets.join(' ')}`)

    }

}

Тагове:
0
Fundamentals Module
Axiomatik avatar Axiomatik 2422 Точки

Shoot for the Win ?

;-)

 

function shoot(input) {
    let targets = input.shift();

    targets = targets.split(" ").map(x => Number(x));
    // targets = targets.map(x => Number(x));

    // input.pop();

    // let shots = input.map(x => Number(x))

    let numberOfShots = 0;
    let command = input.shift();

    while (command !== 'End') {
        const index = Number(command);
        if (index < 0 || index >= targets.length || targets[index] === -1) {
            command = input.shift();
            continue;
        }

        const currentTargetNumber = targets[index];
        targets[index] = -1;
        numberOfShots++;

        for (let i = 0; i < targets.length; i++) {
            if (targets[i] === -1) {
                continue;
            }

            if (targets[i] > currentTargetNumber) {
                targets[i] -= currentTargetNumber;
            } else {
                targets[i] += currentTargetNumber;
            }
        }

        command = input.shift();
    }



    // for (let i = 0; i < shots.length; i++) {

    //     let currentShot = shots[i];

    //     let currentTarget = targets[currentShot];

    //     if (currentTarget > -1) {

    //         targets[currentShot] = -1;

    //         numberOfShots++;

    //         for (let j = 0; j < targets.length; j++) {

    //             if (targets[j] > -1) {

    //                 if (targets[j > currentTarget]) {

    //                     targets[j] -= currentTarget;

    //                 } else {

    //                     targets[j] += currentTarget;

    //                 }

    //             }

    //         }
    //     }
    // }

    console.log(`Shot targets: ${numberOfShots} -> ${targets.join(' ')}`)
}

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.