Loading...
Blaze88 avatar Blaze88 2 Точки

AnimalShelter - Compile Error

Здравейте, имам проблем със следната задача: 

03. Animal Shelter

Preparation

Download the skeleton provided in Judge. Do not change the packages!

Pay attention to name the package shelter, all the classes, their fields, and methods the same way they are presented in the following document. It is also important to keep the project structure as described.

Problem Description

Your task is to create a repository, which stores items by creating the classes described below.

First, write a Java class Animal with the following fields:

  • name: String
  • age: int
  • caretaker: String

The class constructor should receive a name, age and caretaker.  You need to create the appropriate getters and setters. The class should override the toString() method in the following format:

"{name} {age} ({caretaker})"

Next, write a Java class Shelter that has data (a List, which stores the Animals). All entities inside the repository have the same fields. Also, the Shelter class should have those fields:

  • capacity: int

The class constructor should receive capacity, also it should initialize the data with a new instance of the collection. Implement the following features:

  • Field dataList that holds added animals
  • Method add(Animal animal) – adds an entity to the data if there is an empty cell for the animal.
  • Method remove(String name) – removes the animal by given name, if such exists, and returns boolean.
  • Method getAnimal(String name, String caretaker) – returns the animal with the given name and caretaker or null if no such animal exists.
  • Method getOldestAnimal() – returns the oldest Animal.
  • Getter getCount – returns the number of animals.
  • getStatistics()returns a String in the following format:
    • "The shelter has the following animals:
      {
      name} {caretaker}
      {
      name} {caretaker}

   (…)"

Constraints

  • The combinations of names and caretakers will always be unique.
  • The age of the animals will always be positive.


Examples

This is an example of how the Shelter class is intended to be used.

Sample code usage

// Initialize the repository

Shelter shelter = new Shelter(15);

 

// Initialize entity

Animal animal = new Animal("Rex", 7, "Sara");

 

// Print Animal

System.out.println(animal); // Rex 7 (Sara)

 

// Add Animal

shelter.add(animal);

 

// Remove Animal

System.out.println(shelter.remove("Rex")); // true

System.out.println(shelter.remove("Cayra")); // false

 

Animal animal1 = new Animal("Bela", 3, "Sia");

Animal animal2 = new Animal("Stormy", 4, "George");

 

shelter.add(animal1);

shelter.add(animal2);

 

// Get Oldest Animal

Animal oldestAnimal = shelter.getOldestAnimal();

System.out.println(oldestAnimal); // Stormy 4 (George)

 

// Get Animal

Animal animal3 = shelter.getAnimal("Bela", "Sia");

System.out.println(animal3); // Bela 3 (Sia)

 

// Count

System.out.println(shelter.getCount()); // 2

 

// Get Statistics

System.out.println(shelter.getStatistics());

//The shelter has the following animals:

//Bela Sia

//Stormy George

Submission

Zip all the files in the project folder except the bin and obj folders

Submit a single .zip file, containing shelter package, with the classes inside (Animal, Shelter, and the Main class), there is no specific content required inside the Main class e. g. you can do any kind of local testing of your program there. However, there should be a main(String[] args) method inside.

 

При съмбит в джъдж получавам compile error. Когато тествам програмата в IntelliJ всичко си работи. Линк към гитхъб :https://github.com/Zlatev88/Java-Advanced/tree/main/ExamPreparation/AnimalShelter

Тагове:
0
Java Advanced
Lsade avatar Lsade -1 Точки

Is there any easy way to remember these, so many.

diggy

-1
1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.