Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Valleri avatar Valleri 304 Точки

Зареждане на ресурси/асети при релийс билд

Привет!
Във лекцията видяхме как се зарежда картинка с макрото SDL_LoadBMP(file). Указахме пътя релативно на пътя на binary-то.
Това е окей за девелопмънт, но ако дадем байнърито си на Пешо, като се опита да го пусне, ще му изгърми понеже той няма да има "../assets/helloworld.bmp".

Идвам от Java и Javascript и там практиката е да има стъпка при билдването, която копира ресурсите в релийс папката за да бъдат налични в артефакта. Обикновенно, туулове като Maven ползват конвенции за това къде стоят статичните файлове в един стандартен Джава проект и се грижи да копира файловете в джара.
А в Javascript се копират в папка в директорията на index.html, където са JS и CSS файловете. Тулове като webpack се грижат за това с минимална конфигурация.
Тоест, и в двете билд системи, в папката билд има всичко необходимо за да се "прати на Пешо" приложението и да заработи. 

Каква е практиката при C++ приложенията?

Извинявам се за дългия въпрос, дадох всичко от себе си да го поясня :)

P.S. Форума вече не е празен! heart

Тагове:
1
C++ Applications Development 09/10/2021 23:26:09
MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

Ако говорим за приложения с много файлове - напр. игрa, е по-практично binary-то да бъде копирано (ръчно или автоматично) в папката с ресурсите, откъдето да бъде стартирано, вместо ресурсите да бъдат копирани някъде по време или след билдването.

Папката с ресурсите може да има система за контрол на версиите, отделна от тази на source кода.

Готовото приложение (binary + ресурси + конфигурации) може да се пакетира в installer, който да се "прати на Пешо" :) 

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.