Loading...

Защо е важно да сме маркетингово позиционирани?

Изминало събитие
Дата:
27 март 2015
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Защо е важно да сме маркетингово позиционирани?" на 27 март 2015 г. (петък) от 19:00 часа в зала "Open Source" на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е д-р Станимир Андонов.
За семинара

Защо е важно да бъдем маркетингово позиционирани? Продуктите се създават в заводите, брандовете - в съзнанието на потребителите.

Един семинар, след който ще  мислите за бизнеса по друг начин. Този семинар ще ви помогне да развиете своето чувство за маркетинг, да анализирате конкурентите и потребителите и да правите бизнес по свой собствен начин. Диференцирането и маркетинговото позициониране са в основата на съвременния маркетинг и брандинг.

Ще бъдат разгледани теми и въпроси като:

  • Защо да се диференцираме? Как да диференцираме себе си, своите продукти и брандове от тези на конкурентите си?
  • Какво е маркетингово позициониране? 
  • Как да осъществим сами позиционно изследване? Изследване на възприятията и предпочитанията на потребителите.
  • Как да позиционираме компания, продукт или бранд?
  • Избиране на концепция и начини за позициониране.
  • Разработване на стратегия за позициониране.
  • Създаване на позиционно послание и позиционен слоган.
  • Основни стратегии за маркетингово позициониране, използвани в практиката на успешните компании. 
  • Физическо или психологическо маркетингово позициониране?
  • Допълнителни стратегии и подходи за позициониране.
  • Стратегии за репозициониране.
  • Грешки на позиционирането и репозиционирането.

За лектора

Място: зала Open Source, Софтуерен университет - гр. София, кв. Изгрев, ул. Тинтява 15-17, ет. 2 (виж на картата)

Вход свободен.

За лекторите
Станимир Андонов
Станимир Андонов е доктор по маркетинг. Преподавател е във Висше училище по застраховане и финанси и CEO на Агенция за невромаркетингови изследвания Neuromarketing Bulgaria. Станимир е бил собственик и мениджър на MarketingPro Engineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за мобилни устройства. Той е член на American Marketing Association. Станимир също така е автор на електронната книга Levels of Product Differentiation in the Global Market – продавана от amazon.com и на книгата Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания. Научете повече от неговия сайт: http://stanimir.bg/
Ресурси
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.