Loading...

SoftUni Behind the Scenes

Изминало събитие
Дата:
02 ноември 2016
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още не може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "SoftUni Behind the Scenes", който ще се проведе нa 2 ноември 2016 г. (сряда) от 19:00 часа в зала Knowledge на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Иван Йонков.
За семинара

Замисляли ли сте се някога как се правят обучения за стотици хора с най-новите и най-търсените технологии? Как се подготвя техническа тема и как се предават знанията, които имате като технологични професионалисти на достъпен език?

Невероятната симбиоза между хора с технически, организационен, лекторски и маркетинг опит се случва в Софтуерния Университет. Ще научите как функционира СофтУни зад кулисите, през какво минава една идея докато бъде реализирана като курс, какво е да си технологичен трейнър и как протича метаморфозата от програмист до трейнър.

За лекторите
Иван Йонков
Иван Йонков е програмист с над 5 години опит, лектор на десетки курсове и ръководител обучения в Софтуерния университет.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.