Loading...

Първи Стъпки в Azure

Изминало събитие
Дата:
29 февруари 2024
Час:
19:00
Лектор:
Станислав Асенов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Първи стъпки в Azure" нa 29 февруари 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Станислав Асенов.
За семинара
По време на семинара, ще бъдат разгледани следните теми:
• Какво е Azure?;
• Какво приложение има?;
• Базови концепции;
• Как се реализират базовите концепции в тази област?;
• Структура на Azure;
• Основни елементи на работата с него, като Azure Portal.

Ще бъде описана структурата на едно типично Web приложение в Azure.

За целите на семинара, не са необходими предварителни познания.
За лектора
Станислав Асенов
Станислав е програмист от 18 години, като преминава през Industrial, Web, Game Development и Embedded. През последните 11 години е Full-Stack Web Developer с .NET на Azure. Работи в Azure екосистемата от 8 години, като първоначално мигрира Web приложения към IaaS, а в последствие води разработката на нови PaaS приложения. Има интерес в областта на DevSecOps, Agile и изкуствен интелект.
Станислав Асенов Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.