Какво е необходимо за да направите една завършена игра?
Да се направи една завършена игра не е лесна работа, дори с интуитивен SDK като Unity. Без съмнение, че умения в сферата на програмирането на Unity Graphical Engine, работа с 2D и 3D графика, сцени и анимация, работа с вход и изход и други са важни, но овладяването им далеч не означава, че сте покорили Еверест на game making-a. Пред вас все още стоят предизвикателства от съвсем друго ниво.
В зависимост от идеята ви вие все още трябва развиете необходимия ви изкуствен интелект. Няма да е зле също така да надградите съществуващите ефекти, създавайки едни пълноценни системи за ефекти (particle systems). Необходими са ви алгоритми за вземане на решения (FSM, Behavior trees).
Да не забравяме и негово величество мултиплеъра. Игра без мултиплеър каква игра е? Portal, не се обаждай, ти си изключение!
След като усвоите всички тези знания и умения, ви предстои финалния бос на game development-a: Да качите вашата игра в Cloud (т.нар. „deployment”).
Заслужава си да споменем, че от своя дебют преди около десетина години, днес има над 270 заглавия в различни жанрове и платформи, които използват Unity енджина и тяхната бройка продължава да нараства. Ето само няколко примера: добилата епидемични размери преди няколко години мобилна Pokemon GO, продълженията на класическите реалновремеви стратегии Blitzkrieg 3 и Sudden Strike 4, шутърът Verdun, който се развива по време на ПСВ, икономическият и градоустройствен симулатор "Cities: Skylines", рейсърът NASCAR Heat 2, мобилните класики Temple Run и Temple Run 2 и още много други. Сами виждате възможностите на Unity енджина.
Затова не се бавете и запишете още днес курса „Unity Advanced - юни 2018“ за да завършите знанията си в сферата на game development-a с един от най-актуалните, най-гъвкави и популярни гейм енджини - Unity. Очакваме ви!