Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Благодаря за бързия отговор, но като посетя URL ми изписва This page has been removed!
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace ConsoleApplication1
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
int firstPlayer = int.Parse(Console.ReadLine());
int secondPlayer = int.Parse(Console.ReadLine());
int maxBattles = int.Parse(Console.ReadLine());
var stopPoint = 0;
for (int d1 = 1; d1 <= firstPlayer; d1++)
{
for (var d2 = 1; d2 <= secondPlayer; d2++)
{
stopPoint++;
if (stopPoint > maxBattles)
{ break; }
Console.Write("({0} <-> {1}) ", d1, d2);
}
}
}
}
}
Много благодаря!
Сега ще го разгледам внимателно.
Моля :)
Разбрах къде съм сгрешил! ето и работещият ми код.
http://pastebin.com/pHUN8iaa
Още одеве щях да ти кажа, но оставих сам да стигнеш до този извод.
Ако сложиш counter++; още в началото на най-вътрешния цикъл, след него
сложиш if ( counter > maxBat) {break;} , и накрая Console.Write("({0} <-> {1}) ",i,j); ,
ще си упростиш решението много повече. Ще изглежда по този начин:
for (int i = 1; i <= firstPlayer; i++)
{
for (int j = 1; j <= secondPlayer; j++)
{
counter++; //още на влизане в цикъла бройш counter-а
if (counter > maxBat) // ако е по-малък или равен на maxBat, печата, ако не е, влиза в if-а и break-ва
{
break;
}
Console.Write("({0} <-> {1}) ", i, j);
}
}
:)
Тарикатски си го оптимизирал не отричам! От тук насетне ще използвам тоя приом :)