Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Jovanna avatar Jovanna 186 Точки

C++ Advanced, task04_05-Lectures - правилно ли е овърлоуднат << ?

Здравейте, 

това правилен начин за овърлоудване на оператор << ли е?   ( friend e)

void operator<<(std::vector<ResourceType>& v, const Lecture& lect) {
        for (auto it = lect.getSetOfResources.begin(); it != lect.getSetOfResources.end(); it++) {
            ResourceType type = (*it).getType();

            if (std::find(v.begin(), v.end(), type) == v.end()) {
                v.push_back(type);
            }
        }
    }

 

 

Тагове:
0
C++ Programming
MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

Кодът изглежда валиден, ако това е което ти трябва като функционалност.

Често (но не е задължително) овърлоуда на този оператор не е от void тип, а връща резултат (в случая би могъл да върне v), което ще позволи чейнването на няколко израза, напр.:

resourceTypes << lecture << lecture2 << lecture3;

 

1
03/10/2018 06:31:31
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.