Basic Game Theory
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
На семинара „Basic Game Theory“ ще си говорим за основите на една област, която, въпреки не толкова сериозното си име, играе голяма роля в моделирането на бизнес процеси, анализът на поведения, а често и в привидно простата задача компютърът ви да ви победи в игра на морски шах. Ние ще се фокусираме върху най-базовият вид игри, от който теорията е започнала да се развива – т.нар. комбинаторни игри с нулева сума. Но името не трябва да ви плаши – шахът, checkers, hex и много други добре познати игри са точно комбинаторни. Целта ни? Да се научим да печелим такива игри и още повече – да научим компютърът, да прави същото. Ще си поговорим как да преценим дали сме в печеливша или губеща позиция (и как да търсим печелившите), ще обсъдим какво означават термините partisan, impartial и misère що се отнася то тези игри и ще видим как това може да ни помогне да играем оптимално и ще видим една основополагаща игра в теорията на игрите.
Всичко това може би звучи много теоретично, но вместо да четем скучна теория, на семинара ще играем игри (е, не очаквайте Starcraft или Call of Duty), ще се научим да побеждаваме компютъра в тях и най-важното – ще напишем наш код, който побеждава в такива игри!
Място: Софтуерен университет - гр. София, кв. Хаджи Димитър, ул. Васил Кънчев 26, Бизнес сграда "Стефан Караджа", вх. Д, ет. 4 (виж на картата).
Вход свободен.
Георги Георгиев започва да участва в състезания по програмиране и ИТ като ученик, като първите му по-сериозни успехи в национални и международни състезания, са свързани с 3D графика и симулатори, най-вече проектът DrifveFreeZ.
Доскоро трейнър в софтуерната академия на Телерик, Жоро е водил курсове по C#, C++, JavaScript, Windows 8 WinRT, XAML, WinJS, както и няколко семинара за 3D графика с OpenGL, WebGL, изчислителна геометрия, има познания в работата с физични библиотеки като Bullet, и отскоро пише Java в проект, свързан с анализ на телеметрия на състезателни коли.