Курс Crash Course in UX - ноември 2015

Курс Crash Course in UX - ноември 2015

Crash Course in UX - ноември 2015

Срокът е изтекъл
Crash Course in UX - ноември 2015 icon
Присъствено
250 / 250
Онлайн
700 / 1000

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Преминаване и овладяване на всяка една фаза от процеса на създаване на потребителско изживяване
  • Вникване в реални проблеми, възникващи при създаването на един IT проект
  • Разрешаване на проблеми, възникнали по време на създаването на един IT проект
  • Запознаване с цялостния процес по подобряване/създаване на потребителско изживяване

За курса

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

За кого е подходящ курса?

Курсът по UX е предназначен за бъдещи и настоящи дизайнери или фронтендъри.

Кога стартира курсът?

Обучението стартира на 10 ноември 2015 и завършва на 30 януари 2016 г. с провеждане на изпит, който се състои от тест с въпроси и защита на проект, разработван по време на обучението.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник от 19:00 до 21:00 ч. в зала Inspiration в сградата на СофтУни. Програмата на курса можете да видите в таблицата по-долу. Учебните занятия включват теория, много практика, както и дискусия.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате и представяте своите домашни.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.

Ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практически изпит (по желание). Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от СофтУни, ако изкарат оценка над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса?

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на Софтуерния университет, заплащат еднократна такса:

УслугаЦена
Записване за курса (присъствена или онлайн форма на обучение)БЕЗПЛАТНО
Записване за изпит до 01.12.2015 г. (включва се и издаване на сертификат)100 лв.
Записване за изпит след 01.12.2015 г. (включва се и издаване на сертификат)200 лв.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на оранжевия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

След изчерпване на свободните места в присъствена форма на обучение, ще остане отворено записването само за онлайн обучение.

Важно: присъствието на занятията с личен лаптоп е силно препоръчително. Броят на компютри в залата няма да бъде достатъчен за всички участници!

Партньори на курса

Infragistics logo

Infragistics e световен лидер в областта на технологии свързани с потребителското изживяване и потребителски интерфейс. Над един милион софтуерни разработчици се доверяват на готовите компоненти на компанията при разработката на уеб, настолни и мобилни приложения. Infragistics също предоставя инструменти за бързо и интерактивно създаване на прототипи - Indigo Studio, както и готови бизнес приложения като SharePlus, универсалното мобилно решение за SharePoint и  ReportPlus, мощно и лесно приложение за управление и анализ на бизнеса. Стефан оглавява екипът от архитекти на потребителското преживяване в българския офис на компанията.

HYPE logo

HYPE e креативна и маркетинг агенция, фокусираща върху създаване на автентични и запомнящи се дигитални изживявания. Георги Балинов е един от основателите на HYPE, като един от основните фокуси на агенцията е създаването и постоянното подобряване на потребителското изживяване на дигитални продукти.

Преподаватели

georgebalinov avatar
Георги Балинов
Георги Балинов има над 10 години професионален опит в създаването на потребителски изживявания и графичен дизайн за софтуерни продукти. Преди да основе и да се фокусира над развитието на креативната и маркетинг агенция HYPE, той ръководи екип от дизайнери и художници в XS Software, където създават продукти ползвани от милиони потребители по целия свят. През последната година набляга над популяризиране и обучения за създаване на по-добри потребителски изживявания.
LinkedIn
stefan.ivanov.716 avatar
Стефан Иванов
Стефан Иванов защитава магистърската си степен в RWTH-Aachen, Германия, спeциализирайки в областта на взаимодействието на хората с компютрите и дизайна на потребителско преживяване. Той има богат опит в провеждането на най-различни обучения на тази тема, а от една година насам работи в Инфраджистикс България, където оглавява екипът от архитекти на потребителско преживяване.
LinkedIn