Loading...
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Въпроси за домашните задания - 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2016

 

Здравейте,

До всички които имат въпроси за първите две домашни:

Домашните не изчезват , а са свалени от сървъра.

Това се получава защото тези домашни са без оценка и съм ги качил в моят компютър за

проверка.

Всички проверени домашни са изтрити от сървъра за да не заемат място.

Следващото трето домашно ще има оценка от 1 до 10 и ще е в помощ на крайната

оценка при изпита.

Четвъртото последно домашно ше се счита за изпит с оценки от 2 до 6

Успех,

Димитри

Тагове:
6
3D Animation 21/06/2016 13:10:01
EmilManolov avatar EmilManolov 0 Точки

Здравейте,

 Имам същия проблем с разместения vertex, който остава в центъра на сцената и деформира тялото при движение. За съжаление се вижда само в рендваното видео. Когато сцената е отворена в Maya не се вижда никакъв проблем или при рендване на конкретен кадър. Ще се радвам на съвет, как да накарам този vertex да се покаже, за да го оправя?

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Ако имате възможност се върнете няколко стъпки назад към по предна версия на сцената, където модела (кофата) са ОК и направете File > export selected, След това импортирайте "чистият" модел и го байндвайте за скелета намествайки го в 3Д пространството на правилното място. След това изтрийте дефектният модел.  ........... Успех

0
NightCrawler avatar NightCrawler 3 Точки

Не знам каква е причината за този бъг, но ако отвориш сцената наново, се оправя. Поне при мен работи така - сцените трябва да се отварят по 2 пъти. :D

0
Bozhidar.Vangelov avatar Bozhidar.Vangelov 4 Точки

Здравейте,

Тъй като не разбрах напълно какво точно трябва да изпратим за крайния проект бих се радвал ако някой ме просветли. До колкото разбрах трябва да изпратим работния файл(който предполагам е сцената) + видеото, но не съм сигурен.

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Домашно задание - ИЗПИТ -  3D Анимация с Мауа - четвърта седмица

 

  1. Създаване на анимационни клипове в TRAX EDITOR до финална фаза на цялата "real-time" анимация в Мауа
  2. Поставяне на 3 до 4 различни камери с "image planes" готови за рендер.
  3. Генериране на 3 до 4 (минимум 3) индивидуални видео-клипа, подготовка за крайното видео.
  4. Сглобяване - монтаж на клиповете в краен видеоклип с музика, в Movie Maker или удобна за вас жидео едитинг програма. Цялото филмче трябва да е в mp4 формат.
  5. За успешно вземане на изпита са необходими създаването и монтажа на поне три от четирите клипа, както пояснявам в лекцията.
  6. Ъплоудване на Мая проекта в zip и крайното видео в mp4 формат,  чрез линка за домашно не по късно от 07.07.2016
  7. Работният Мауа проект  трябва да е компресиран  в .zip или .rar формат, като името на проекта да съдържа: Име, Фамилия и студентски номер, както е обяснено в лекцията.
  8. Изпита  ще се оценява от 1 до 6
0
simona.krasteva avatar simona.krasteva 1 Точки

Здравейте, кога се очаква да получим обратна връзка относно това дали сме се преборили за сертификат?

Предварително благодаря за отговора.

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Проверете си профила на Профил-->Обучения-->Отворени курсове

Вижте приложеният примерен screen snapshot -------->  https://drive.google.com/open?id=0B4pwE5BwFdFNRE1XaDVqcnBKS1k

Димитри

0
pgeorgieva avatar pgeorgieva 1 Точки

Здравейте,

Поради възникнал неотложен ангажимент се оказва, че няма да успея да си направя последното домашно и да го предам до крайния срок (ще направя всичко възможно, но е малко вероятно, тъй като времето ми за работа е предимно след 12ч. вечерта). Има ли някакъв вариант да го предам по-късно?

0
IvanKairo avatar IvanKairo 1 Точки

Здравейте!
Имам проблем с подравняването на картинките в двете равнини front и side.

Как да ги подравня фино и да ги изравня? С десен бутон не ми позволява на мишката.

И също така как да движа и местя равнината в съответната проекция, където се намирам?

Благодаря! 

0
02/07/2016 17:14:58
danipetrova avatar danipetrova 120 Точки

Здравейте,

понеже след компресия домашното е все още доста голямо ~ 60 MB, въпросът ми е какво можем да изтрием, което няма да Ви е нужно за оценяването; или ще увеличите максималния допустим размер?

0
03/07/2016 12:17:45
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Изтрийте ненужните файлове и изпратете Мауа проекта с последните scenes и филмчето в .mp4 формат . Ако все още е твърде голям - изпратете ми линк от DOX или някой друг клауд сървър.  Успех

0
Nikola87 avatar Nikola87 2 Точки

Здравейте,

 

Имам следния проблем - когато ригвам героя и тръгна да анимирам, текстурата ми не се движи с тялото на героя. На какво може да се дължи това?

0
03/07/2016 17:32:31
nirvana6 avatar nirvana6 0 Точки

Имам същия проблем. От момента на ригване, текстурата не се движи заедно с тялото, а се измества. Някаква идея как да се промени това ?

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Прочетете тук:

https://softuni.bg/forum/10528/za-vsichki-koito-polzvat-projection-3d-texture-quick-fix-solution

0
nirvana6 avatar nirvana6 0 Точки

Получи се, благодаря много !

0
MirenaAngelova avatar MirenaAngelova 5 Точки

Здравейте, Димитри,

Файлът ми е 38.3 МБ. Изтрих почти всичко, с изключение на задължителните работен файл и финалното клипче, което заема цялата памет. Възможно ли е да Ви изпратя архивираната папка по имейл? 

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Може да ми изпратите линк от DOX или някой удобен за вас cloud server. 

0
MirenaAngelova avatar MirenaAngelova 5 Точки

Благодаря, вече го изпратих. Поздрави!

0
EmilManolov avatar EmilManolov 0 Точки

Здравейте,

При предаване на последното домашно, трябва да се качат видеото и само последната създадена сцена или и целия проект, защото при мен всички файлове са доста повече от 40MB?

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Трябва да предадете само последната сцена във формат Мауа проект и монтираната крайна анимация във формат - .mp4 филмче, както е показано в 4-та лекция.

След като архивирате целият проект отворете zip-a и зчистете (вътре в архивата) "scenes" папката от ненужните филове, така също изтрийте всичко в "images" паката, тъй като там сигурно сте събрали много .mov-та и картинки. Остатъка не трябва да е по-голям от 10 MB

Успех,

Димитри

0
EmilManolov avatar EmilManolov 0 Точки

Благодаря за бързия отговор. Изтрих всичко посочено и качих zip-a. Реално най-обемни файлове се съдържат в папката renderData, но там не съм трил. 12MB се получи zip-a. Дано не е проблем и всичко си работи като хората.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.