Loading...
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Въпроси за домашните задания - 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2016

 

Здравейте,

До всички които имат въпроси за първите две домашни:

Домашните не изчезват , а са свалени от сървъра.

Това се получава защото тези домашни са без оценка и съм ги качил в моят компютър за

проверка.

Всички проверени домашни са изтрити от сървъра за да не заемат място.

Следващото трето домашно ще има оценка от 1 до 10 и ще е в помощ на крайната

оценка при изпита.

Четвъртото последно домашно ше се счита за изпит с оценки от 2 до 6

Успех,

Димитри

Тагове:
6
3D Animation 21/06/2016 13:10:01
MirenaAngelova avatar MirenaAngelova 5 Точки

Здравейте,

Защо текстът ми се проектира само върху предната и задната външни повърхнини (без вътрешните) на тялото и проекциите не са свързани помежду си? Освен това, когато се опитвам да приложа цвят върху текста, не мога да третирам цифрите като лица (face) и функцията Assign Material To selection не работи.

0
21/06/2016 09:22:38
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Този метод (project a curve onto a mesh), беше предложен като алтернатива на първият (cylindrical projection map). Много често при използване на вторият метод (проектиране на линии върху повърхност) се появяват проблеми, които може да са от нечиста геометрия или бъг в Мауа.

Идеята беше да се види как става и по двата начина. 

Препоръчвам първият метод (cylindrical projection map), като по-малко проблематичен и по бърз.

0
MirenaAngelova avatar MirenaAngelova 5 Точки

Благодаря, щеше ми се да изпратя домашно с двата вида проекции, но ще се наложи да се примиря с наличното. Поздрави!

0
postfraction avatar postfraction 14 Точки

Здравейте!

Аз използвах първия метод на проекция на числава върху bodyto (1ва лекция), но когато го анимирах, проекцията си стои на 50тия кадър, тъй като в самата лекция беше използван 2рия метод. 

Как да накарам самата проекция да се движи със робота и да следва поклащането на тялото? Опитах да го Сетна по същия начин през 10 кадъра, но числата се уголемяват и смаляват докато тялото се движи.

0
02/07/2016 17:43:58
Perher avatar Perher 0 Точки

Извинете ме аз съм закъснял и даже не съм изпратил първото домашно (да не говорим за второто), защото още съм в обучителен процес (10 клас) и нямах време. Наистина искам да наваксам. Ще може ли да пратя първото домашно и/или второто след като срока е изтекъл пак да се проверят? Много съм заинтересуван от курса, но възможностите са ми ограничени.

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Тъй като в процеса на обучението работиме върху един и същи Мауа проект - всяко домашно влючва предхождащите го домашни. Първите две бяха без оценки, само за активност и обратна връзка, но следващото (3то домашно) ще се оценява от 1 до 10.

Така че сега е момента всички които ще полагат изпит да се мобилизират.

Последното 4-то домашно след последната лекция ще бъде самият изпит и ще се оценява от 1-6. Ще имате време за предаване от 30 Юни до 7 Юли в 24:00 краен срок. Общо 8 дни.

За да не ви се струпва всичко за накрая е добре да следвате инструкциите във всяка лекция и да си предавате домашните навреме.

Успех на всички!

Димитри 

2
Perher avatar Perher 0 Точки

Много благодаря за информацията. Ще се постарая да наваксам и ще изпратя 3-то и 4-рто домашно. smiley

0
KrisF avatar KrisF 1 Точки

Здравейте имам проблеми с командата F, не желае да фокусира върху избрания обект, а само върху първия зададен обект, който беше окото :) И поради тази причина не мога да приближава около гумата, за да преценя точно къде да я сложа :/ Благодаря предварително! 

0
kafenceto avatar kafenceto 0 Точки

Евентуално може да минал на кирилица? а пък ако не е това, просто пробвай да рестартираш.

0
KrisF avatar KrisF 1 Точки

Не, не е от това проблема. Без значение от маркираното F винаги фокусира лявото око във front и side, а в обикновеното фокусира където трябва. Front и Side не искат да се помръднат с alt и среден бутон, само може да се увеличава и намалява :/

0
Vasil.Yankov avatar Vasil.Yankov 0 Точки

Имам въпрос относно изпращането на домашните.

Изпращам самите scene-s v "mb" file.

Това достатъчно ли е ?

Благодаря :)

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Както коментирах на последната лекция предпочитам да е в архива rar or zip, за да се запази оригиналното име на проекта.

0
bojidar.tonchev avatar bojidar.tonchev 2 Точки

Здравейте,

Аз имам следния проблем. Правя си материала, слагам Projection за цвят, после на Image слагам File - файла в .png формат. Всичко изглежда добре в Hypershade прозореца, но когато го задам като материал на обекта нищо не се случва. Ако селектирам всички обекти с този материал, правилно ми се селектира тялото, просто не се рендерира. С останалите материали няма такъв проблем. Благодаря.

0
Vasil.Yankov avatar Vasil.Yankov 0 Точки

Имах същият "проблем". Натисни 6 с мouse cursor-a, поставен върху един от изгледите на прожекцията, за да ти покаже текстурите. Това е бутона за текстури.

0
Katie avatar Katie 8 Точки

Здравейте,

Имате ли идея защо текстурата ми е с такова ужасно качество в изгледа и какви настройки са необходими?

http://i.imgur.com/WMPu8CS.png?1

0
21/06/2016 20:29:49
Felicia avatar Felicia 19 Точки

Здравейте! 
При дублиране на окото  и преместване otline-a му се отделя от него. Може ли да ми кажете каква е възможната причина за това? Следвала съм стъпка по стъпка инструкциите, няколко пъти, но така и не успях да разреша загадката. Изградих окото на ново няколко пъти, но при дублаж ефекта е винаги еднакъв - несполучлив. При други дублирани елементи нямам този проблем.
Благодаря!

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Дублирането на обектите дублира само геометрията и shadera асоцииран с него, но не toon outline. Изтрийте всички outlines, Селектвйте желаните обекти и сложете нови outlines.

0
pgeorgieva avatar pgeorgieva 1 Точки

Здравейте :)

Към края на упражнението от втората лекция, когато се прави Clear History ми се получава следния проблем - при изтриване на "старите" рисунки на колелетата ми остават само тези направени с Boolean, но ми се изгубва черния цвят на колелото. Защо се получава така и как мога да го оправя?

0
Felicia avatar Felicia 19 Точки

Аз също имах този проблем и реших да върна Clear History и цветът се върна, НО следкато запазих финалната версия на файла и след време я отворих пак, то цветът на гумата изчезна, а целият обект стана в цветът на джантата.

0
pgeorgieva avatar pgeorgieva 1 Точки

Ами то и аз го върнах, ама сега имам куп ненужни обекти, които си седят там... За сега обаче поне и черния цвят си седи, не е изчезнал още...

0
pgeorgieva avatar pgeorgieva 1 Точки

Възможно ли е заради това, че не ми е изтрита исторята, като брои полигоните да ми дава Faces: 311566? Гледам, че на видеото (третата лекция) са нещо от порядъка на 21 хиляди...

0
simona.krasteva avatar simona.krasteva 1 Точки

Здравейте,

имам проблем с бейкването на анимацията. Успявам са направя всички стъпки от третото видео докъм 2:30 мин. или до създаването на Animation_clip. Когато оправя настройките и дам Bake, при мен НЕ се появяват нови ключове. Това, което забелязвам като разлика между моя проект и записа, е, че когато селектирам цялото дърво "Direction", в моя channel box не се появява "Inputs: robot_walk", а има само изброени "Outputs". Бутонът ми "Construction history" е включен, т.е. проблемът не идва оттам. Също така, в Trax Editor имам само един зелен ред Soundtrack, а липсва синия ред robot_walk, където би трябвало да се появи бейкнатата анимация. Задала съм current character set "robot_walk". Моля за съдействие как да се справя с бейкването :) 

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

На този етап "bake animation" не е фатално ако не се направи. Показах го само за да е ясно как става с цел "export to game engine" Но за да мога да помогна повече, ako искате ми изпратете mb scene file да го погледна. ----> dimitristudio@yahoo.com

0
simona.krasteva avatar simona.krasteva 1 Точки

Здравейте, 

мерси за отговора. С голямо упорство и повторение стана бейкването. Нямам представа дали проблемът идва от мен, лаптопа или програмата :)

0
alea_him avatar alea_him 128 Точки

Здравейте, опцията за оценяване на домашното е вече активна, тоест под оценката от 1 до 10, която ще е в помощ на крайната оценка, се имва в предвид, че сами ще трябва да оценим домашни на колеги, правилно ли съм разбрала?

Ако е така, по колко домашни  е необходимо да проверим.

Поздрави!

Михаела

0
Dimitri avatar Dimitri 98 Точки

Не е необходимо да оценявате домашните на колегите. На този етап това е моята роля. Вие се фокусирайте върху последното 4-то домашно което е и изпита.  ....... Успех

0
alea_him avatar alea_him 128 Точки

Благодаря, надявах се на точно такъв отговор :)

0
Splitur avatar Splitur 0 Точки

Здрасти на който види коментара.
Добре, и аз имам проблем с тази прословута линия.

Намирам се в края на процеса и създаването на клипчетата и както във видеото така и аз добавям туун линийте на роботчето и топката в самия край на процеса, но при раздвижване линиите на роботчето си оставав в първоначалната позиция, а самото роботче си продължава по курса на действието от тайм-линията. Как може да се оправи този проблем?
 

0
05/07/2016 10:45:43
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.