Въпроси за домашните задания - 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2016
Здравейте,
До всички които имат въпроси за първите две домашни:
Домашните не изчезват , а са свалени от сървъра.
Това се получава защото тези домашни са без оценка и съм ги качил в моят компютър за
проверка.
Всички проверени домашни са изтрити от сървъра за да не заемат място.
Следващото трето домашно ще има оценка от 1 до 10 и ще е в помощ на крайната
оценка при изпита.
Четвъртото последно домашно ше се счита за изпит с оценки от 2 до 6
Успех,
Димитри
Този метод (project a curve onto a mesh), беше предложен като алтернатива на първият (cylindrical projection map). Много често при използване на вторият метод (проектиране на линии върху повърхност) се появяват проблеми, които може да са от нечиста геометрия или бъг в Мауа.
Идеята беше да се види как става и по двата начина.
Препоръчвам първият метод (cylindrical projection map), като по-малко проблематичен и по бърз.
Благодаря, щеше ми се да изпратя домашно с двата вида проекции, но ще се наложи да се примиря с наличното. Поздрави!
Здравейте!
Аз използвах първия метод на проекция на числава върху bodyto (1ва лекция), но когато го анимирах, проекцията си стои на 50тия кадър, тъй като в самата лекция беше използван 2рия метод.
Как да накарам самата проекция да се движи със робота и да следва поклащането на тялото? Опитах да го Сетна по същия начин през 10 кадъра, но числата се уголемяват и смаляват докато тялото се движи.