Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

MiroslavaKirilova avatar MiroslavaKirilova 13 Точки

Здравейте,

Аз съм съвсем начинаеща и при опитите ми да решавам домашните, доста чета из форума. За решението на самите домашни си правя следното предположение: щом не сме стигнали до цикли, значи задачите могат да се решат без цикли. Съответно, щом не сме стигнали до условни конструкции, значи задачите от домашните могат да се решат и без тях. 

В конкретния случай - това домашно е за Оператори и Изрази. По мое предположение, задачите могат да се решат без условни конструкци или каквито и да е други способи, които не са преподадени.

От тук ми е въпросът: Вярно ли предполагам?

Давам пример, за задача 14. от това домашно - има ли как да се реши без условна конструкция, защото тя е следващата лекция и по презумция аз не знам какво представлява тя.

Благодаря ви :)

0
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

14-та задача може да пробваш да я решиш с тернарния оператор " ? : " Той ще служи за условна конструкция wink

 

1
10/12/2014 14:59:49
MiroslavaKirilova avatar MiroslavaKirilova 13 Точки

Благодаря на a.angelov!!! 

Ето го моето решение без цикли и други гъзарийки :)

2
10/12/2014 21:41:32
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

И още един съвет - за показане на кода ползвай сайтове като github или pastebin, а тук давай само линка към него.

Така е прието да се прави, а отделно го има и в правилата на форума - ако кода е по-голям от 15 реда си е направо задължително /в твоя случай не е така, но е доста по-прегледно да се гледа код в горепосочените сайтове/ :)

0
o.ivanov avatar o.ivanov 2 Точки

Изключително полезно решение на задачите, подходящо за хора като мен, които почват от 0-та и се блъскам за да намеря решение на някои задачи.

0
Al3xFx avatar Al3xFx 33 Точки

Problem 8. Prime Number Check NEW*