Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

Имам един вапрос по домашното.

Направих първия обект да се движи навсякъде, и дургите 3 обекта се движат също по него,
но незнам как да направя така, че всеки да се движи една идея по бавно от другите. Ако може да ме уптътите 
как точно трябва да стане. Пробвах няколко варианта и всеки се движи по бавно от другия но не се враща на същата си позиция, и така се губи ефекта. Не става точно като опашка. 

 

0
atoro avatar atoro 29 Точки

Пусни какво си писал в скриптовете, за да е по-ясно какво си направил.

0
23/10/2014 13:29:39
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

https://github.com/Aleksandyr/Unity3D

0
atoro avatar atoro 29 Точки

(1) Защо ти е да правиш това:

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.RightArrow)) { right = true; }
else if(Input.GetKeyUp(KeyCode.RightArrow)) { right = false; }

........
if(right) { transform.position += new Vector3(10f * Time.deltaTime, 0f, 0f); }

Вместо само така:

if(Input.GetKeyDown(KeyCode.RightArrow)) { transform.position += new Vector3(10f * Time.deltaTime, 0f, 0f); }

(2) Пробвай да заместиш: transform.position += new Vector3(....); със това: transform.Translate(...);

(3) Давам ти линк към моите скриптове, дано да са ти от полза.

http://project-w1-hw.hit.bg/Boat.cs

http://project-w1-hw.hit.bg/Player.cs

http://project-w1-hw.hit.bg/Tie.cs

Накратко: За обекта, който се движи от играча имам клас Player. За преследвачите имам друг клас Tie. Но и Player и Tie наследяват Boat. Т.е. Boat се явява Parent за Player и Tie. Предполагам си запознат с ООП, ако не си, работата е че свойствата на Boat се предават на Player и Tie. А пък в Player и Tie просто се доописват уникани за самите тях свойства. Например, след като в Boat имаме public float speed, имаме го и в Player и Tie. Каквото е неясно - питай.

 

2
23/10/2014 18:38:01
atoro avatar atoro 29 Точки

Хм, почти няма активност в тази секция на форума, а от записа на видеото от първата лекция, ми се стори, че доста хора са вдигнали ръце, като за имащи някакъв опит с Unity. 

Вtw аз нямам никакъв опит с Unity (като изключим, че се постарах да се запозная с интерфейса на средата и да поогледам туториалите в сайта), така че съм изключително приятно изненадан, колко интуитивно се работи и до голяма степен може да се разчизчита на предишен опит в областта на компютърната графика и програмирането.

0
mihayloff14 avatar mihayloff14 824 Точки

Ето и моето домашно към първата лекция: GitHub

Доста се забавих с него, защото видеото, което са качили от първата лекция е от камера и има доста лошо качество и почти нищо не се вижда какво се прави на екрана. Наложи се да изгледам някои tutorial-и от официалния сайт, за да схвана нещата.

Имам и въпрос - Как мога да направя проекта си като папка със съответния exe файл, който само да цъкнеш и да играеш? 

Освен това как мога да си upload-на проекта в нета (може би ще ми трябва някакъв хостинг?) и къде като atoro :O

0
24/10/2014 21:40:13
atoro avatar atoro 29 Точки

Съгласен съм за видеото и се надявам, че за следващите лекции ще има screen capturing...

Относно въпроса:

Става изключително лесно - трябва да билднеш проекта си: File > Build settings ... и си избираш дали искаш като Win app или за Web. Ако е за Web стартираш <project_name>.htnl и тръгва, но мисля че ти трябва и plug-in, но съм сигурен, че ще се оправиш с това.

Колкото до хостинга, безплатни колкото искаш, но за такива дребни неща, не си заслужава да се занимаваш с нещо сложно... Аз просто се сетих, че имам рег в hit.bg от преди 10 години и го качих там. free.bg, май също предлагат безплатен хостинг за статични сайтове. Потърси, може би ще излезе и нещо по-актуално и добро.

1
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

В youtube плейлиста на курса има качен и запис от компютъра, явно просто са пропуснали да го добавят тук в сайта.

1
keller avatar keller 45 Точки

Хайде и аз да пусна едно Homework-че

 

Play : Deploy
Source : Soruce

4
atoro avatar atoro 29 Точки

Яко! :)
А как го качи там?

1
keller avatar keller 45 Точки

От Unity го компилираш за Web Player и то ти изважда готови HTML/JS който качваш на сървъра.

0
atoro avatar atoro 29 Точки

Да, това е ясно, но как го качи на този сървър точно?

0
krasi.nikolov avatar krasi.nikolov 2 Точки

Ето още едно домашно:

код

Демо

Като цяло логиката е простичка, но повечко се заиграх с физиката на обектите и това камерата да следи това което се случва.

В крайна сметка фиксирах камерата и я оставих само да се върти.

Ползвам стрелките и A Z.

2
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

Някой да има вариант на второто домашно?

0
atoro avatar atoro 29 Точки

Идва ... :)

0
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

И аз имам едно ама не стана много добре

0
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

Къде точно трябва да се качват домашните 

0
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

Ще пратиш ли кода?

0
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

Искам да попитам за домашните трябва ли да пращаме кам този URL и кода които сме писали или не?

0
atoro avatar atoro 29 Точки

Доколкото разбирам, домашните не са задължителни, така че ако решиш да показваш не само Уеб билд-а, ами и целия приект -- просто го качи него някъде и прати връзка към него.

0
Kamenov avatar Kamenov 18 Точки

Търсиш ли си екип ?

0
atoro avatar atoro 29 Точки

За екипната работа -- намери ме на skype, има го на профила ми.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.