Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

dimitarnik avatar dimitarnik 93 Точки

Полезна добавка към Visual Studio

Здравейте,

Ако някой все още не го е пробвал, много полезна добавка към Visual Studio. Аз съм начинаещ и този инструмент доста ми помага да решавам задачите и дори да се уча от него разчовърквайки го.

Пробвайте го, извинявам се ако някой вече го е предоставил тук в форума.

Smart Visual Studio Add-On

Поздрави!

Тагове:
5
Programming Basics
ZlatinStoyanov avatar ZlatinStoyanov 16 Точки

Какво точно прави тази добавка?

1
WhatTheFoxSay avatar WhatTheFoxSay 61 Точки

Търси ти код онлайн без да излизаш от VIsual Studio.

0
iliev72 avatar iliev72 147 Точки

Работи само за VS 2013 frown

1
Flyer avatar Flyer 150 Точки

Здравейте. Тъй като не ми се отваря нова тема, тук ще споделя добавките, които използвам аз и ми помагат да кодя.

 

Bing Code Search for C# (Споменатата от dimitarnik) - Това е търсачка за код във Visual Studio. Използва Bing, като в резултатите показва примери свързани с контекста на търсенето.

 

 

StyleCop - Приставка, която проверява дали кода е написан по утвърдените конвенции, и ако не извежда грешкте като предупреждения в "Error List". Силно ви препоръчвам да я имате и използвате, преди да сте свикнали с някоя лоша практика.

 

 

CssCop - Като StyleCop, но за CSS.

 

Web Essentials - Отлична приставка за писане на CSS.

 

Mindscape Web Workbench - Много полезна приставка за писане на Sass, Less и CoffeeScript.

 

Успех!

7
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

Препоръчвам ви този много полезен екстеншън за VS - Indent Guides

Добавя линии, чрез които много по-лесно се ориентирате къде започват и свършват фигурните скоби. Много е полезно, когато кодът ви стане много голям. В общи линии този безплатен екстеншън значително ще подобри и улесни работата ви.

 

Indent

4
Vacheva avatar Vacheva 154 Точки