Голяма молба към лекторите!
Привет,
Аз съм един от начинаещите студенти. Към момента нивото в което съм като материя е до лекцията :
Цикли, методи, класове - Java basic.
Записан съм online и след като прегледах предишните лекции (опитвайки се да вървя малко преди моя курс) бих могъл да си призна, че вече сериозно се затруднявам. Тоест , нещата до цикли са ясни, но малко след това понатежават новите неща от Java-та.
Записан съм online и каквито и недостатъци да има тази форма на обучение тя е единствената ми опция за момента (както предполагам и на доста колеги). Понеже малко или много основната информация която получавам е от записите, не малка част от форума, като разбира се налага се и търсене ... където може да се търси Ви моля за следното: :)
А следното е :
Моля Ви преди приключването на даден запис обръщайте внимание на домашното! Какво точно имам предвид може да се разбере от този запис - https://softuni.bg/Trainings/Resources/Video/1151/Video-14-may-2014-Nakov-Java-Basics-May-2014 .
Лекцията е водена от Наков, който след материала минава обстойно по всяка една задча от домашното с много ценни жокери които за начинаещи като мен помагат значително. Без тях лично аз сериозно се затруднявам как точно да започна не малко от задачите. Естествено в някакъв момент стигам до решенията и започвам да си ги превеждам за да ги разбера и да мога да ги направя сам. Въпросът е преди да стигна до решенията (готовите решения) да опитам сам да стигна максимално далеч . Извинявам се ако бъркам, но за да не кажа само неговите , нека е - почти само неговите лекции имат отделени минутки за преглед на задачките.
Казано с други думи, кратък разбор на домашното с няколко насочващи думи какво да се направи са старшно полезни за начинаещи и далеч не значат , че домашното е предварително решено. Напротив правят го много по-интересно защото си казвам, че мога и сам да ги измисля. Иначе следва реакция - "Баси, тия луди ли са, тва как да го направя".