Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Nexus avatar Nexus 119 Точки

Голяма молба към лекторите!

Привет,

Аз съм един от начинаещите студенти. Към момента нивото в което съм като материя е до лекцията :

Цикли, методи, класове - Java basic.

Записан съм online и след като прегледах предишните лекции (опитвайки се да вървя малко преди моя курс) бих могъл да си призна, че вече сериозно се затруднявам. Тоест , нещата до цикли са ясни, но малко след това понатежават  новите неща от Java-та.

Записан съм online и каквито и недостатъци да има тази форма на обучение тя е единствената ми опция за момента (както предполагам и на доста колеги). Понеже малко или много основната информация която получавам е от записите, не малка част от форума, като разбира се налага се и търсене ... където може да се търси Ви моля за следното: :)

А следното е :

Моля Ви преди приключването на даден запис обръщайте внимание на домашното! Какво точно имам предвид може да се разбере от този запис - https://softuni.bg/Trainings/Resources/Video/1151/Video-14-may-2014-Nakov-Java-Basics-May-2014 .

Лекцията е водена от Наков, който след материала минава обстойно по всяка една задча от домашното с много ценни жокери които за начинаещи като мен помагат значително. Без тях лично аз сериозно се затруднявам как точно да започна не малко от  задачите. Естествено в някакъв момент стигам до решенията и започвам да си ги превеждам за да ги разбера и да мога да ги направя сам. Въпросът е преди да стигна до решенията (готовите решения) да опитам сам да стигна максимално далеч . Извинявам се ако бъркам, но за да не кажа само неговите , нека е - почти само неговите лекции имат отделени минутки за преглед на задачките.