Loading...
charlike avatar charlike 114 Точки

За обучителната система - въпроси/предложения/бъгове

Какво мислите за следната концепция, което може спокойно да се нарече "форум"?

Да се записват в базата данни постове с там всякаквата им мета, като тая мета ще е , ей го - title, body, tags, author, views, answers. Нищо повече.

След което по тежест таговете (най-тежките тагове след някакво време и определеня граница) да стават категории. И от това изхождам, че един опростен блог може да стане супер форум. Щото са, извинявайте, ама таг "трудно", "кола", "тагове" - ми някак.. нали :)

Какво мислите? - web devs.

Както се казва.. трявба да се научи да мисли човек. Като може да мисли ще напише смислени тагове и ще гледа бая да се спазват някакви конвенции, които не са трудни. Слагаш няколко главни тага и преспоконо това си е чиста "категория". Те тагове се пръкнаха от социалките, а там се пръкнаха от keywords. Следователно времената и термините се менят, но не и смисъла, затова трябва да се научи да мисли човек и да вижда смисъла.

Няма значение как си мисал специално за първите уеб страници keywords, и как пишеш сега таговете - еднакво е - това е умение, а не просто разделяне на едно изречение със запетайки след всяка дума. :)

----------------------------------------------------

+ Друга идея.. Гледайки tag cloud-a, що не се направи  drag 'n' drop да може също да се слагат в полето за тагове :) Или примерно един textcomplete.js върши прекрасна работа:)

+ Може да сложите "@"-autocomplete и да стават линкове към профилите в сайта - няма да е лошо :)

Таговете да ги приема системата със запетайка и направо после си ги разделяйте по нея, не по спейс. Така направен таг-клауда, няма смисъл според мен.

----------------------------------------------------

+Георги Янев - GooglePlus & YouTube

@tunnckoCore - Github, Pastebin, NPMJS :)

#charlike - Facebook, Pinterest, Twitter, Packagist

83
Предложения и проблеми 12/09/2014 18:30:53 1
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Браво, послушали сте колегата от семинара! Така наистина е много по-добре! Искам само да споделя, че когато отвориш някакъв профил форумната му активност излиза малко грозно. Някак си като е по дълга темата и запълва целия екран, и ако дадеш да ти ги показва по 20... става мазало. Може да се смали шрифта малко и ще изглежда по-добре. Още един път браво за целия сайт и всичко което правите за да ни е комфортно.

0
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Има малък бъг в системата която показва кой последно е отговорил. Ако последният отговорил е последният на страницата (примерно отговорът му е 30 поред) то като щракнш на answered те препраша на следващата страница (спред примера  на 4-та страница)

1
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Ще му ударя един fix в понеделник :)

0
aslv1 avatar aslv1 304 Точки

Много ми допада, че сте реализирали кутийка с известия до потребителския панел.

Обаче, когато имам непрочетено съобщение и кликна на него, то не се маркира като прочетено (установих, че трябва да мина през страницата на профила ми, за да се маркира като прочетено).

0
charlike avatar charlike 114 Точки

A тия нотификации няма ли някакъв начин да се "прегледат" и да не ми виси цифра горе до името? Щото цъках, обиколях и си виси. А нямам намерение да преглеждам всеки линк от тия нотификации.

PS: Става въпрос за нещо като "mark as read". Или даже както е и във Facebook примерно. Само като кликнеш и самото число на бройката нотификации изчезва, пък нека си се хендрят, където искат :D Да отбележа,ч е видях тикчетата в профила, но все пак.

Щото, какво правим, ако имам 500 мнения и всеки час някой пише отговори и коментари в тия 500 твои въпроси/мнения, и човек си е пуснал всички известия? Дори и само единия вид известия да си е включил, бройката ще расте в пъти с бройката на мненията, които имаш.

0
VGeorgiev avatar VGeorgiev 1384 Точки

Като кликнеш на непрочетено известие, то ти се маркира, като прочетено и цифрата се смалява. Ще помисля по въпроса и най-вероятно това с Mark as read ще го добавим :D

0
charlike avatar charlike 114 Точки

Бе то ясно, че като го цъкнеш се смалява, ама нали се сещаш как ще цъкам 100 пъти ако имам 100 известия :D

Най-добре ще си е да има и "Mark All as Read" 

0
VGeorgiev avatar VGeorgiev 1384 Точки

Това беше добра информация, понеже всички казват: "като кликна не работи" и се чудя какво не е наред, защото при мен всичко е окей. Ще добавим бутон: "Mark all as read".

0
Dekameron avatar Dekameron 481 Точки

Привет!

Получи ми се бъг, когато постнах преди няколко дни в една друга тема. Написах коментар и когато натиснах да го постне, коментарът ми излезе на първата страница най-отдолу, а темата беше с няколко страници. Като рефрешнах се орпави. Може би става когато се натисне "Отговор" и юзъра е на първа страница. Не знам само дали е частен случай или не?! smile

2
aslv1 avatar aslv1 304 Точки

И на мен ми се случи така. Според мен другите виждат отговора на последната страница (както си трябва), защото като кликнат на въпроса, правят една заявка (отделна от постването).

0
charlike avatar charlike 114 Точки

@Декамерон, мисля че при всички е така. Така е направено, не е бъг според мен, а логика. Като постнеш веднагически те скролва към мнението ти и излиза точно под самата тема - все едно е първи отговор.

Удобство като че ли, знам ли.

Най-големия минус, обаче, все още остава,  че няма пермалинкове на отговорите и коментарите.

0
ivaylo.yanchev.5 avatar ivaylo.yanchev.5 80 Точки

Здравейте! Ако може да оправите една правописна грешка на сайта... :)

При записване за семинар цъкнах Запиши Присъствено и ми излиза следното:

"Успешно се записахте присътвено" (липсва едно "с" в присъствено)

 

Поздрави!

0
dani_ddd avatar dani_ddd 82 Точки

Не знам дали някой не го е предложил вече, но моля ви се, направете линковете да се отварят по default в нов прозорец. И тук и във форума на Телерик това ме дразни най, ама най-много! Знам, че има опция да си избираш, но по подразбиране е дадено да се отваря в същия прозорец, а никой не обръща внимание да го смени.

-1
iliev72 avatar iliev72 147 Точки

Настрой си браузера да ти отваря линковете в нов прозорец.

Когато наистина искам да ми се отвори в нов прозорец си го правя сам.

Аз не държа всеки линк да е в нов прозорец.

1
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Аз съм свикнал да отварям тези прозорци, които искам да са в нов прозорец с скрола на мишката! Ако не ползваш мишка става и с ctrl + ляв бутон!

1
iliev72 avatar iliev72 147 Точки

Не знам дали да го определя като бъг - когато постна мнение и реша да му направя редакция без да презареждам страницата реадктора го няма ,а текста го дава с html тагове frown

0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Точно е бъг. Като остане време след като пуснем някой от по-важнтие модули ще го фиксна.

0
Vacheva avatar Vacheva 154 Точки

И аз го забелязах, но при мен се случва само ако е късно вечерта. И предположих, че се получава когато колегите от поддръжката си тръгнат.

0
jabalka avatar jabalka 960 Точки

Поздравления за добавеното оранжевко в дизайна. Сайтът светна!!! много по-дборе е от преди! И като четимост и като естетика. Браво! (разбира се и добавените функционалности сачудесни :) )

1
havihavier avatar havihavier 0 Точки

The site was really much better than before. More added functions Here.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.