Софтуерно Инженерство
Loading...
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Съвет към хората ,които директно си пействат тук кода

Когато пускаш код преди кода сложи <pre>; а след кода </pre> . По този начин HTML5 разбира ,че ще има повечко спейсове и няма да го прави неразбираем и неподреден.
 Пример: 

 public Core.Dto.Interfaces.IFAQ GetCompanyFAQ(string companyId, string languageId)
        {
            var data = this.Table.Where(x => x.Company.Id.ToString() == companyId && x.Language.Id == languageId);

            if (data.Any())
            {
                return Mapper.Map
Тагове:
11
Общи приказки
BoYaN avatar BoYaN 313 Точки

Здравейте,

ето и моя съвет:

"Недейте си пейства кода във форума, бе хора.

Грозно е !

Пълните излишно място и затруднявате търсенето.

Има толкова варианти да си го качите някъде, където ще Ви го форматира и оцвети и ще изглежда културно. Тук (все още ) нито ти го форматира, нито е пригледно, нито е удобно"

Много по-добре изглежда нещо от сорта "Еди коя си задача, решена по еди какъв си начин ЛИНК "

Вместо, примерно, моето решение на Carpets

using System;
class Carpets
{
    static void Main()
    {
        int lines = int.Parse(Console.ReadLine());
        int elementsPerLine = lines;
        int position = 1;
        int half = lines / 2;

        //Upper Part
        for (int currentLine = 1; currentLine <= half; currentLine++)
        {
            position = 1;
            while (position <= elementsPerLine)
            {
                if ((position <= half - currentLine || position >= half + currentLine))
                {
                    Console.Write(".");
                    position++;
                }
                else
                {
                    //Left Rhomb Half
                    for (int rhombSide = 0; rhombSide < currentLine; rhombSide++)
                    {
                        if (rhombSide % 2 == 0)
                        {
                            Console.Write("/");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }

                    }

                    //Right Rhomb Half
                    for (int rhombSide = currentLine; rhombSide >= 1; rhombSide--)
                    {
                        if (rhombSide % 2 != 0)
                        {
                            Console.Write("\\");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }
                    }

                }
            }
            Console.WriteLine();
        }

        //Lower Part
        for (int currentLine = half; currentLine >= 1; currentLine--)
        {
            position = 1;
            while (position <= elementsPerLine)
            {
                if ((position <= half - currentLine || position >= half + currentLine))
                {
                    Console.Write(".");
                    position++;
                }
                else
                {
                    //Left Rhomb Half
                    for (int rhombSide = 0; rhombSide < currentLine; rhombSide++)
                    {
                        if (rhombSide % 2 == 0)
                        {
                            Console.Write("\\");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }

                    }

                    //Right Rhomb Half
                    for (int rhombSide = currentLine; rhombSide >= 1; rhombSide--)
                    {
                        if (rhombSide % 2 != 0)
                        {
                            Console.Write("/");
                            position++;
                        }
                        else
                        {
                            Console.Write(" ");
                            position++;
                        }
                    }

                }
            }
            Console.WriteLine();
        }
    }
}

Разликата е около 100 реда, а тука сме "мързеливи" хора, "мързи" ни да скролваме нагоре-надолу, наляво и надясно. Ползвайте нещата според тяхното предназаначение, форума не е предназначен за качване на код (засега).

Задачите, до момента са малки като обем (100 до 200, макс 300 реда код ), но по-нататък, като станат по-големи, ще заемат по 1-2 страници, ако се слагат тук.

Поздрави

2
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Не че нещо ,но ако един файл надхвърля 100 реда значи този човек не е програмист а мазач :D горе долу само мейна може да се допусне да гони 200 всичко друго трябва да е макс 50 или не е оптимизирано XD

-1
RoYaL avatar RoYaL SoftUni Team Trainer 6883 Точки

@DJilanov

 

Не знам защо, но си мисля, че Main-а трябва да съдържа най-малко логика. Например достатъчно е да инииализира първия обект, който се грижи за първия стейдж в апликейшъна и да пусне неговия инит метод, от там нататък по chain of responsibility да се викат всички останали обекти и методи.

2
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Пропускаш огромния инклюд в началото на всеки майн...

 

ASP main Гони доста над 200 реда...

Link

backbone main над 400 реда

Link

 

Твърдението ти е невалидно :D

0
RoYaL avatar RoYaL SoftUni Team Trainer 6883 Точки

Ще се съглася, въпреки че теоретично, аз не бих го изиграл така :)

2
BoYaN avatar BoYaN 313 Точки

Аз нямам претенции да съм програмист и си пиша по 100 реда на някои задачи, като тази, която съм дал за пример. Така ми е по-лесно и си разбирам, какво съм писал.

А за мазането: на изпита такова мазало направих с кода на едната задача, че единствените ми утехи бяха 100/100 резулатат и че само на сървъра с judge ще я има.

За момента най-големия include, който ми се е налагал да правя е не повече от 2 реда.

НО

не затова става дума, в тази тема или поне аз така си мисля.

0
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Tука си прав. Просто по-натам ще дойдат лекциите за това как Разделното писане улеснява трейсването на бъга къде се случва а аз малко избързах с лекцията за това XD

2