Въпрос относно ооп дизайна на 11 задача от Enumerations and Attributes - Inferno Infinity
Здравейте на всички.
Реших 11 задча Inferno Infinity и се чудя до колко ми е правилен дизайна.
Първо имах 3 каласа за gem, и gemfactory. След това реших да ги махна и останах само с 1 клас
Коректен ли е начина по който добавям и премахвам нови камъни към оръжието ?
Някак не ми се стори коректно в класът weapon да имам референция към gemFactory
Имам репоситори(мисля си че така може да се екстендне да пази в база данни сравнително лесно) в което при стартиране зареждам всички видове камъни .
Command pattern не съм имплементирал още, но ще го направя.
Иначе решението дава 100/100 в judge
Ще се радвам на градивни критики, поздрави
линк към файла със задачата;
https://drive.google.com/open?id=0BzPCsQoVRGpbWXloTEt2Yy1iM0E
линк към условието:
https://judge.softuni.bg/Contests/Compete/DownloadResource/1541
Здравей, Вальо!
Би ли могъл да разгледаш набързо и моето решение на задачата и да споделиш своите коментари и препоръки?
Линк: http://dox.abv.bg/files/listtree