Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Просто за да превърши бързо ... в примера
0 1 2 3 4 5 6 7 => 8
25 31 6 9 2 4 7 0
когато алгоритъма се изпълни .. ще стигне до момент където loserList,Count == 7
това е за да може просто веднага да превърши обхождането
и ще стане numberList.Count който ни е 8
=> 8 - 7 = 1 ... и при следващото врътване на цикъла нека се прекъсне ... и се извърши while проверката дали е останало 1 число
Гарантирам ти че ако махнеш проверката .. ще си имаш проблеми с паметта
Колега, здравей.
Знам че въпросът ми е малко глупав, но не мога да разбера защо на задачата Snowmen последния ред на втория примерен изход е 1 performed harakiri , а не 1 x 0 -> 0 wins. Би ли обяснил малко по - подробно защо е така? Благодаля предварително.
Имаш в задачата :
индекси -> 0 1 2 3 4 5 6 => 7 елемента в листа
стойности -> 25 31 6 9 2 4 7
започваме от първия индекс (т.е 0 със стойност 25) => стойността 25 е по-голяма от дължината на листа (т.е 7 )=>
ако 25 > 7 => 25 % 7 = 3 (4) или 25 % 7 = 4 (получаваме кое ще нападаме (т.е 4))
индекс 0 ще нападне индекс 4 => |0 - 4| = 4
=> 4 e четно (по правилата ще следва че ) => индекс 0 е победила индекс 4
ще има изход : 0 x 4 => 0
loserList = ( 4 , )
следва ... индекс 1 ; Има стойност 31 ... стойността 31 е по-голяма от дължината на листа (т.е 7)=>
31 % 7 = 4 (3) или 31 % 7 = 3 (получаваме кое ще нападаме (т.е 3))
индекс 1 ще нападне индекс 3 => |1 - 3| = 2 е четно (по правилата ще следва че ) => индекс 1 е победила индекс 3
ще има изход : 1 x 3 => 1
loserList = ( 4 , 3 )
следва ... индекс 2 ; Има стойност 6 ... стойността 6 не е по-голяма от дължината на листа (т.е 7)=>
индекс 2 ще нападне индекс 6 => |2 - 6| = 4 е четно (по правилата ще следва че ) => индекс 2 е победила индекс 6
ще има изход : 2 x 6 => 2
loserList = ( 4 , 3 , 6 )
следва индекс 4 ... пропускаме тъй като го има в loserList = ( 4 , 3 , 6 )
следва индекс 5 ... Има стойност 4 ... стойността 4 не е по-голяма от дължината на листа (т.е 7)=>
индекс 5 ще нападне индекс 4 => |5 - 4| = 1 е нечетно (по правилата ще следва че ) => индекс 5 ще изгуби пред индекс 4
ще има изход : 5 x 4 => 4
loserList = ( 4 , 3 , 6 , 5 ) !!!! внимание няма никакво правило , което да казва че трябва ако победи да се вади от листа
следва индекс 6 ... пропускаме тъй като го има в loserList = ( 4 , 3 , 6 )
Добре обходихме листта един път ... махаме ... индексите в loserList-a
ще имаме ... нов лист
0 1 2 => дължина 3
25 31 6
започваме както правихме горе ... (от индекс 0)
започваме от първия индекс (т.е 0 със стойност 25) => стойността 25 е по-голяма от дължината на листа (т.е 3 )=>
ако 25 > 3 => 25 % 3 = 8 (1) или 25 % 3 = 1 (получаваме кое ще нападаме (т.е 1))
индекс 0 ще нападне индекс 1 => |0 - 1| = 1
=> 1 e нечетно (по правилата ще следва че ) => индекс 0 ще загуби пред индекс 1
ще има изход : 0 x 1 => 1
loserList = ( 0 , )
следва ... индекс 1 ; Има стойност 31 ... стойността 31 е по-голяма от дължината на листа (т.е 3)=>
31 % 3 = 10 (1) или 31 % 3 = 1 (получаваме кое ще нападаме (т.е 1))
индекс 1 ще нападне индекс 1 => |1 - 1| = 0 не ни интерисува дали е четно (по правилата ще следва че ) => индекс 1 ще удря индекс 1 => т.е това е самоубиство
ще има изход : 1 performed harakiri
loserList = ( 0 , 1 )
остава ни индекс 2 със стойност 6 (дебъгни програмата :Д и ще видиш как и това се решава )
Дано съм помогнал ...
Или казано с думи прости просто трябва да се пазят числата от началото до края и да се делят на променящия се по големина размер на масива модулно.