Професионална програма
Loading...
KeepCoding avatar KeepCoding 554 Точки

Java OOP Advanced - Enumerations and Annotations (Exercises) - Problem{10} - *Inferno Infinity

Линк към judge

Условието на задачата 

Моето решение

Нещото, което ме обърква е от примерните тестове. В условието пише, че при "END" трябва да се изпечатат всички създадени оръжия в реда им на създаване и че при команда "Print" трябва да се принтира информация относно конкретно оръжие. В примерния тест има команда "Print", както и "END" което би трябвало да означава че единственото налично оръжие трябва да се принтира общо два пъти.

Иначе кодът в сегашният си вид дава 60/100 като нулевите минават, както и първите три теста. Ще съм благодарен ако някой удари едно рамо.

 

Тагове:
0
Java OOP Advanced 27/07/2018 10:15:35
NeychoDamgaliev avatar NeychoDamgaliev 3 Точки

Има грешка в условието. При "END" не трябва да печаташ нищо. Това е просто терминираща команда.

Отделно... защо не си направиш отделен клас Weapon и отделенен Enum -> WeaponType?  Идеята на енумераторите, до колкото на мен ми се е изяснила, е да държиш клас с предварително фиксирани константи, към които да можеш да закачиш пропърти, стига да ти е нужно. Така е малко... всичко на масата :). Ако искаш, мога да ти пусна моето решение. Минава на 100/100

1
21/07/2018 15:29:32
KeepCoding avatar KeepCoding 554 Точки

Значи някъде другаде ми куца логиката, защото съм го написал без печатане на всички оръжия.

0
NeychoDamgaliev avatar NeychoDamgaliev 3 Точки

Другото което виждам е, че никъде нямаш валидация, дали това оръжие съществува. Добавяш Gem, а не проверяваш, дали има такъв Weapon.

0
KeepCoding avatar KeepCoding 554 Точки

judge не ми е дало Runtime error, така че май няма нужда от валидация на името. Дай си решението ако искаш, тъкмо ще разгледам как се прави по добрите практики и може и да си намеря грешката.

0
21/07/2018 15:38:38
KeepCoding avatar KeepCoding 554 Точки

Мерси колега. Направих си задачката наново. Обновеното решение е вече това

0