Целта на това обучение е да даде на кандидатите професионални умения в моделирането и анимацията на сложни органични и хуманоидни, 3D анимационни персонажи с подходящата за тях околна среда и реквизити, използвайки Maya, MudBox, Photoshop и други асистентни софтуери - стандарти за игралната и филмовата индустрия.
Ще усвоите специфични методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на реалистични, хуманоидни анимационни персонажи, така също ще се запознаете с техниките за оптимизирането и импортирането им в игровите енджини - game engines, като Unity 3D.
Обучението ще премине във формата на групов проект, с цел изграждане на демо ниво- прототип за видео игра, в който всеки студент трябва да участва с най-силните си умения. Крайният групов проект ще бъде част от общото порфолио на всеки студент преминал през трите етапа на обучението.
3D Анимация за игралната индустрия - моделиране и текстуриране - част 3 - ноември 2016
Умения, които ще придобиеш
- 3D моделиране и анимиране на сложни органични и хуманоидни анимационни персонажи
- Осветления в 3D анимационна сцена
- Работа с камери в 3D анимационна сцена
- Текстуриране на органични и хуманоидни 3D Персонажи
- Полигонално оптимизиране за game-engine
- Работа с motion capture data
- Импоприране на готовите персонажи, анимация, реквизити и околна среда в game-engine
Теми
-
Дизайн на анимационен персонаж -
Начало на 3D моделирането на персонажи -
3D моделирането на персонажи и реквизити -
Продължение на 3D моделиране -
3D моделирането на персонажи -
Подготовка за анимация - ригинг -
Начало анимиране на персонажите -
Продължение анимиране на персонажите -
Продължение анимиране на персонажите -
Завършване анимацията на персонажите -
Изпит
Курсът е подходящ за напреднали, които са преминали предходнaтa степен на обучение в този курс и за всички, които имат среден или напреднал опит с 3D Софтуер и по-специално с Мауа.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на оранжевия бутон "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. След като заплатитие за курса, вие ще бъдете записани в него.
Каква e формaтa на обучение?
Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:
- Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Колко струва обучението в курса?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит при следващо провеждане и издаване на сертификат.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 140 лв. |
Изпит | Записване за изпитна дата
| 20 лв. |
СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до седем дни след заплащане за курса.
Димитър Дечев
Преподавател
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.