Loading...

The Art of Lambdas, Closures and Decorators

Изминало събитие
Дата:
20 февруари 2024
Час:
19:00
Лектор:
Димитър Харалампиев

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "The Art of Lambdas, Closures and Decorators" нa 20 февруари 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Димитър Харалампиев.
За семинара
По време на семинара, ще се разгледат основни концепции в Python. След кратко представяне, ще се премине през Lambdas, Closures and Decorators. В края на всяка тема, след теоретичното изложение, ще се представят конкретни примери, които илюстрират обсъжданите понятия.
За лектора
Димитър Харалампиев
Димитър е Python разработчик с 2-годишен опит в областта.През този период е работил върху различни проекти и продукти, използвайки Django, както и собствен ORM (Object-Relational Mapping). В момента Димитър участва в разработката на складов и счетоводен софтуер. Димитър стъпва на пътя на разработка със C#, но при първите допирни точки с Python, той осъзнава, че в този език открива своята истинска страст и насочва своята кариера в тази посока.
Димитър Харалампиев Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.