Създаване и оптимизиране на open world игри в Unreal Engine 5
Изминало събитие
Дата:
05 март 2024
Час:
19:00
Лектор:
Кирил Костадинов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Създаване и оптимизиране на open world игри в Unreal Engine 5" нa 5 март 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Кирил Костадинов.
За семинара
Как модерните игри успяват да въвлекат всеки в необятни светове, без да използват дори и един loading screen? Отговорът на този и много други въпроси, свързани със създаването и оптимизирането на огромни нива за игри, ще бъдат обсъдени в този семинар.
Целта на това събитие е да запознае публиката с традиционни и нови технологии или методи в Unreal Engine 5, които ще позволят на участниците да създадат гигантски светове за тяхната игра. Ще се разгледа кои методи могат да са по-подходящи за техните проекти и дали ще могат да се възползват от новите технологии - "World Partition, Nanite" в Unreal Engine 5.
Целта на това събитие е да запознае публиката с традиционни и нови технологии или методи в Unreal Engine 5, които ще позволят на участниците да създадат гигантски светове за тяхната игра. Ще се разгледа кои методи могат да са по-подходящи за техните проекти и дали ще могат да се възползват от новите технологии - "World Partition, Nanite" в Unreal Engine 5.
За лектора
Кирил Костадинов
Кирил е опитен дизайнер със страст към иновациите и креативността в областта на разработката на игри. С над шест години практически опит в Unreal Engine, Кирил е усъвършенствал уменията си, докато си сътрудничи с различни екипи по проекти от целия свят. Сегашната му роля като технически дизайнер, специализиран в дизайн на нива и оптимизация, подчертава неговия опит в създаването на завладяващи изживявания при игрите. Той е придобил своята бакалаварска степен в "Computer Game Design" от University of Suffolk, която e поставила основата на неговата многостранна кариера в индустрията на видео игрите.
Кирил е воден от предприемачески дух, като непрекъснато проучва възможностите в пресечната точка на технологиите и бизнеса - oт създаването на съдържание в YouTube до разработването на собствени видеоигри.
Кирил е воден от предприемачески дух, като непрекъснато проучва възможностите в пресечната точка на технологиите и бизнеса - oт създаването на съдържание в YouTube до разработването на собствени видеоигри.

Ресурси