eCommHackathon ще се състои от 24 до 26 ноември 2017

КАКВО Е ECOMMHACKATHON?

eCommHackathon е първият в България хакатон насочен към електронната търговия. В рамките на 60 часа участниците ще могат да създадат следващата иновация в електронната търговия - независимо дали е в областта на пазаруването, логистиката, виртуалната или добавена реалност, анализа на информация, миксиране на офлайн и онлайн пазаруване и нови методи за продажби.

КОЙ МОЖЕ ДА УЧАСТВА?

Всеки с умения в маркетинга, дизайна, програмирането, бизнес развитието или просто имащи идея за продукт/услуга, която променя света на търговията. Единственото необходимо е участниците да имат желание да срещнат нови хора, да работят в екип.

КАКВИ СА НАГРАДИТЕ?

Победителите ще могат да представят своя проект пред №1 онлайн търговец в Обединеното кралство - ASDA (част от Wallmart), както и любимият бранд с три черти - Adidas. Наградите за второ и трето място ще бъдат съобщени скоро.

В КАКВИ СФЕРИ МОГАТ ДА БЪДАТ ИДЕИТЕ?

  • Доставки – ако 60 минутнат доставка е достижима в Лондон, как можем да я пренесем на българска земя? Или как може да бъде доставена една покупка от различни магазини например продаващи любимото ни вино, сирене или месо?
  • Подобрение на преживяването в магазина – компютърно зрение, лицево разпознаване, геолокация или безкасово пазаруване. Как може клиентите да бъдат обслужени по-бързо и по-удобно?
  • Виртуална / Добавена реалност – Приложения за добавена или виртуална реалност позволяващи на потребителите да видят  как ще изглеждат облекли продуки, как ще изглежда в апартамента/къщата новия диван или друго. Какво може да бъде направено в тази насока – клиентите да видят и пипнат продукти и услуги чрез тези модерни технологии?
  • Персонализация – Индивидуаллизацията е едино от подобренията в потребителското преживяване през последните години.  Независимо дали става въпрос за опаковката, маркетинга, или надписването на името на роднини върху новите кецове. Всеки аспект на персонализацията е интересен.
  • Чатботове - виртуални асистенти за резервация или навигатори в процеса на покупка.
  • Гласово разпознаване и пазаруване - Как да подобрим преживяването с Google Home, Amazon Alexa, Arduino/RaspberryPi устройство или друг хардуер.
  • Big Data обработка - Обработката на данни водеща до повече клиенти, повече продажби, нови ниши продукти и тн. Всичко в областта е интересно.
  • Мобилно пазаруване – Как могат да изглеждат мобилните интерфейси, които да направят пазаруването в движение по-безпроблемно?

Повее информация за събитието може да намерите от тук.