За грешен отговор ли гърми или runtime error?
Мисля, че не всичките ти проверки са верни. И не съм сигурен, че видях проверка ако се опиташ да скочиш извън матрицата. (Може и да греша за последното.)
За 'K' например може да вземеш абсолютната стойност на разликата на текущия ред и реда, на който искаш да отидеш(същото и за колоната). После може да сравниш двете => трябва да са равни и да са равни на 1, защото Царя може да се движи само с по 1 квадратче. Ако минеш и тази проверка, проверяваш дали координатите, на които искаш да го преместиш са извън матрицата.
Ето ти моето решение. Ако искаш го разгледай. Прекалил съм с try-catch, но го направих на бързо. Вероятно не е най-оптималният вариант, но работи 100/100.
Линк -- > 01.Dangerous Floor https://pastebin.com/FMnMKZcv
П.С. Ако имаш работещи проверки за Топа и Офицера, може да ги ползваш за Царицата.
Грешката ти е в IsBishopMovable ако имаш офицер на 1 3 и местиш на 2 1 това не е диагонал.Ако искаш разгледай как аз съм го направил https://pastebin.com/BEEJLgJt
Ще помоля и аз за малко помощ! Първи тест ми дава грешен отговор. Някакви идей защо? https://pastebin.com/WPh803Ec
Намерих си грешката! Тя е била определяне на валидните ходове за пешкта! А то си пишело, че може да е само един.