Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

IliyanTodorov avatar IliyanTodorov 20 Точки

04. MOBA Challenger

https://pastebin.com/zV6Yjr5d ----- Решението ми!

https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/997#1 ----- Условие

 

Някой може ли да ми кажe защо не ми минават последните 2 теста

0
Fundamentals Module 13/06/2018 18:07:28
Vesso1980 avatar Vesso1980 486 Точки

Виж в условието там където сравняваш двата плейъра, трябва да им сравняваш общо всичките скилове а не само в текущата позиция. Трябва да изглежда като нещо от сорта на това :

playerInfo[battle1].Values.Sum() > playerInfo[battle2].Values.Sum()

 

0
NikolayNeykov92 avatar NikolayNeykov92 617 Точки

След като има дуел и някой е премахнат трябва да излезеш от foreach-a

защото после се опитваш отново да го премахнеш, а той не съществува.

Ето поправката:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;

namespace _04._MOBA_Challenger
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            Dictionary<string, Dictionary<string, int>> playerInfo = new Dictionary<string, Dictionary<string, int>>();
            Dictionary<string, int> skills = new Dictionary<string, int>();

            while (true)
            {
                List<string> person = Console.ReadLine().Split(new char[] { ' ', '-', '>' }, StringSplitOptions.RemoveEmptyEntries).ToList();

                if (person[0] == "Season" && person[1] == "end")
                {
                    break;
                }

                if (!person.Contains("vs"))
                {
                    string player = person[0];
                    string position = person[1];
                    int skill = int.Parse(person[2]);

                    if (!playerInfo.ContainsKey(player))
                    {
                        playerInfo.Add(player, new Dictionary<string, int>());
                    }
                    if (!playerInfo[player].ContainsKey(position))
                    {
                        playerInfo[player].Add(position, skill);
                    }
                    else
                    {
                        if (playerInfo[player][position] < skill)
                        {
                            playerInfo[player][position] = skill;
                        }
                    }
                }
                else
                {
                    string battle1 = person[0];
                    string battle2 = person[2];

                    if (playerInfo.ContainsKey(battle1) && playerInfo.ContainsKey(battle2))
                    {
                        bool demoted = false;
                        foreach (var firstPlayer in playerInfo[battle1])
                        {
                            foreach (var secondPlayer in playerInfo[battle2])
                            {
                                if (firstPlayer.Key == secondPlayer.Key)
                                {
                                    if (firstPlayer.Value > secondPlayer.Value)
                                    {
                                        playerInfo.Remove(battle2);
                                        demoted = true;
                                        break;
                                    }
                                    else if (secondPlayer.Value > firstPlayer.Value)
                                    {
                                        playerInfo.Remove(battle1);
                                        demoted = true;
                                        break;
                                    }                                  
                                }
                            }
                            if (demoted)
                            {
                                break;
                            }
                        }
                    }
                }
            }

            foreach (var item in playerInfo.OrderByDescending(x => x.Value.Values.Sum()).ThenBy(x => x.Key))
            {
                Console.WriteLine($"{item.Key}: {item.Value.Values.Sum()} skill");
                foreach (var stats in item.Value.OrderByDescending(x => x.Value).ThenBy(x => x.Key))
                {
                    Console.WriteLine($"- {stats.Key} <::> {stats.Value}");
                }
            }

        }
    }
}

0
13/06/2018 18:49:07
SvilenPavlov avatar SvilenPavlov 11 Точки

Евала, брато!

 

Докато писах дуелите си сложих нотабене за тия брейкове и като почнах да тествам абсолютно забравих :)

0
maxalo avatar maxalo 3 Точки

И на мен ми куцат последните два теста. Четири решения на колеги прегледах и пак не мога да си оправя кода. Ползвам отделен речник за Total skill за да мога да сортирам по него. Интересното е, че ако създам отделни речници на които да присвоя сортираните и по тях да итерирам в foreatch изкарвам 90/100, а ако сортирането е в цикала, както е в кода, който съм постнал, ми дава 80/100.  Къде греша ?

0
GeorgiPaunov avatar GeorgiPaunov 265 Точки

Виж ако искаш моето решение (пак с два речника) докато погледна твоето.

https://pastebin.com/KgPBRvGR

0
GeorgiPaunov avatar GeorgiPaunov 265 Точки

Пфууу, намерих я най-после. При проверките за общ position при дуел с двата break-a чупиш само първия foreach, а трябва и двата. Аз сложих там една булева променлива и даде 100 т. Ти може да си пробваш и нещо друго. Заповядай:

https://pastebin.com/w1RFHq9G

0
maxalo avatar maxalo 3 Точки

Ееее, вече мога да спя спокойно. Мерси :)

0
willystyle avatar willystyle 2472 Точки

Тоя въпрос е задаван вече сигурно 10 пъти,

виж: https://softuni.bg/forum/21034/moba-challenger

В режим на foreach не може да се трие от колекцията.

0
GeorgiPaunov avatar GeorgiPaunov 265 Точки

Ми сега как стана?

0
simo3003 avatar simo3003 15 Точки

foreach(var element in collection.ToList()) {

collection.Remove(element);

}

Работило е при мен.

.ToList() го оправя / .ToArray()

0
28/06/2018 00:30:19
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.