Loading...
dayannatrifonovaa avatar dayannatrifonovaa 0 Точки

Редовен изпит - Задача 4 Exam - Цял ден се мъчих и ми дава грешки

Задача 4. 
Напишете програма, която да пресмята статистика за оценки от изпит. В началото програмата получава броя на студентите явили се на изпита и за всеки студент неговата оценка. На края програмата трябва да отпечата процента студенти с оценка между 2.00 и 2.99, между 3.00 и 3.99, между 4.00 и 4.99, 5.00 или повече. Също така и средния успех на изпита.
Вход:
От конзолата се четат:
На първия ред – броя на студентите явили се на изпит – цяло число в интервала [1...1000]
За всеки един студент на отделен ред – оценката от изпита – реално число в интервала [2.00...6.00]
Изход:
Да се отпечатат на конзолата 5 реда, които съдържат следната информация:
"Top students: {процент студенти с успех 5.00 или повече}%"
"Between 4.00 and 4.99: {между 4.00 и 4.99 включително}%"
"Between 3.00 and 3.99: {между 3.00 и 3.99 включително}%"
"Fail: {по-малко от 3.00}%"
"Average: {среден успех}"
Всички числа трябва да са форматирани до втория знак след десетичната запетая.
Примерен вход и изход:
Вход    Изход    Обяснения
10
3.00
2.99
5.68
3.01
4
4
6.00
4.50
2.44
5    Top students: 30.00%
Between 4.00 and 4.99: 30.00%
Between 3.00 and 3.99: 20.00%
Fail: 20.00%
Average: 4.06    Имаме 10 студента.
Имаме 4 групи със студенти: 
Група 1 - студенти с оценка >= 5.00
Група 2 - студенти с оценка >= 4 и <= 4.99
Група 3 - студенти с оценка >= 3 и <= 3.99
Група 4 - студенти с оценка < 3
Студент 1: 3.00 -> попада в група 3
Студент 2: 2.99 -> попада в група 4
Студент 3: 5.68 -> попада в група 1
Студент 4: 3.01 -> попада в група 3
Студент 5: 4 -> попада в група 2
Студент 6: 4 -> попада в група 2
Студент 7: 6.00 -> попада в група 1
Студент 8: 4.50 -> попада в група 2
Студент 9: 2.44 -> попада в група 4
Студент 10: 5 -> попада в група 1

Група 1 -> брой студенти: 3 => 3 / 10 * 100 = 30%
Група 2 -> брой студенти: 3 => 3 / 10 * 100 = 30%
Група 3 -> брой студенти: 2 => 2 / 10 * 100 = 20% 
Група 4 -> брой студенти: 2 => 2 / 10 * 100 = 20%
Среден успех: (3.00 + 2.99 + 5.68 + 3.01 + 4 + 4 + 6.00 + 4.50 + 2.44 + 5) / 10 = 40.62 / 10 = 4.062
Вход    Изход
6
2
3
4
5
6
2.2    Top students: 33.33%
Between 4.00 and 4.99: 16.67%
Between 3.00 and 3.99: 16.67%
Fail: 33.33%
Average: 3.70

Тагове:
0
Programming Basics
adastra avatar adastra 1 Точки

Не си споменала за кой програмен език става въпрос, но тъй като ми се падна тази задача на изпита ми с Java ти пращам моето решение с въпросния език: 

https://pastebin.com/aLMxXw6y

Не е най-красиво написаният код, но се надявам да ти помогне да разбереш задачата :) 

0
02/11/2020 08:11:00
darrendemers12 avatar darrendemers12 -1 Точки

Faisalabad is one of the biggest cities in Pakistan and the hub of the textile industry. It is widely acknowledged as the Manchester of Pakistan due to its large industrial role. The quality of the fabrics produced in this city has no parallel. In fact, the fabric is something of a specialty of Faisalabad. Many people from all over the country flock to this city for a spot of cloth shopping. We aim to provide you all of the best of Faisalabad at our store. designer asian clothes uk , asian attire uk , asian style dresses uk , stitched asian suits uk , punjabi kurta pajama uk , ready made lawn suits uk , pakistani bridal dresses online usa , white cotton chikankari anarkali , yellow chikankari suit , chikankari suits online , chikankari kurti with palazzo

-1
evil2009 avatar evil2009 1 Точки

using System;

namespace _04._Exam
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            int student = int.Parse(Console.ReadLine());
            int count5 = 0;
            int count4 = 0;
            int count3 = 0;
            int count2 = 0;
            double totalGrade = 0;
            for (int i = 1; i <= student; i++)
            {
                double gradeStudent = double.Parse(Console.ReadLine());

                totalGrade += gradeStudent;

                if (gradeStudent >= 5 )
                {
                    count5++;
                }
                else if (gradeStudent >= 4 && gradeStudent <= 4.99)
                {
                    count4++;
                }
                else if (gradeStudent >= 3 && gradeStudent <= 3.99)
                {
                    count3++;
                }
                else if(gradeStudent < 3 )
                {
                    count2++;
                }
            }

            double topStudents = (count5 / (student * 1.0)) * 100;
            double betwen45 = (count4 / (student * 1.0)) * 100;
            double betwen3 = (count3 / (student * 1.0)) * 100;
            double betwen2 = (count2 / (student * 1.0)) * 100;
            double sumGrade = totalGrade / student;

            Console.WriteLine($"Top students: {topStudents:F2}%");
            Console.WriteLine($"Between 4.00 and 4.99: {betwen45:F2}%");
            Console.WriteLine($"Between 3.00 and 3.99: {betwen3:F2}%");
            Console.WriteLine($"Fail: {betwen2:F2}%");
            Console.WriteLine($"Average: {sumGrade:F2}");
        }
    }
}
 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.