Loading...
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Ако можеше нямаше да има смисъл да решаваме задачите. само ще напишеш че ако подадеш тези данни трябва да се изкара тези с ифове и ето ти 100 точки ... :D

-1
n.galabov avatar n.galabov 40 Точки

Това е разбираемо, но това са минали изпити и не виждам на кой би му било нужно това. Иначе гледам видеа от решенията, но просто си мисля, че ще е полезно да видиш защо и как гърми. 

0
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Щом ти гърми на 1-2 теста е нещо дребно, най-вероятно не си предвидил някой случай. Дебъгвай, опитай с различни тестове(някакви които са по конфликтни) и ще изникне накрая. Хубавото е, че веднъж като направиш такава грешка и си я откриеш сам като си блъскаш главата 1 час най-вероятно ще си много предпазлив другия път да не допуснеш пак същата :) 

0
dimitarstoyanov90 avatar dimitarstoyanov90 164 Точки

От личен опит мога да ти кажа, че като цяло най - голям проблем създават диапзазона на променливите(като пример мога да ти кажа използването на BigInteger, което забелязвам от практиката, че в много задачи е необходимо вместо използването на Int32 or Int 64). Друг проблем е, както колегите по горе са казали, някои случаи(частни) като пример деления с нула и тем подобни. Но като цяло мога да ти кажа, че първите тестове са пряко свързани с някои тънкости в програмата(последните доколкото съм забелязал са свързани с обхвата на променливите - > и пак казвам доколкото аз съм забелязал), пример мога да дам:

има една задачка с бикове и крави(незнам дали си я решавал) направил съм тема за тази задача и съм постнал моята имплементация. Та като цяло първите тестове проверяват основните закономерности, които са подадени, пример мога да дам със същатта задача :
Когато търся дали едно число ми е "крава" - >> записвам + 1 в броячаа на кравите,

обаче ако имам второ число със същата стойност като предходната на числото, което е "крава" в случая не трябва отново да добавя + 1 в брояча, а да го пропусне(та това като цяло е дребен проблем, но в същото време много значителен, тъй като той не ми позволява да изкарам 100/100 точки, а 56/100).

Runtime error най - често се получава, ако не си съобразил променливите с това което се изисква(дали изходния отговор, както и алгоритмите, които използваш в самата програма могат да бъдат побрани в стойността на тези променливи)

Друго, което мога да ти дам като съвет, ако не минаваш тест или два, е това, че щом си стигнал до този момент, в който програмата ти дава грешка само на няколко тестови варианта, значи си на много правилен път и те съветвам в такива моментаи да прочетеш условието още няколко пъти(наистина помага, защото има някои подробности, които на първо четене са неуловими, така да се каже, и са страшно незабележителни и в същото време много важни за крайния изход). Та какво да ти кажа, това са малко общи приказки, но съществени, ако ме питаш мен. Малко по - късно вечерта(или утре) ще ти изпратя конкретни примери за точно такива изключения, които могат да те доведат до малки или по - големи главоболия(като включа конкретни примери от разни задачи).

Има една приказка-> може да паднеш духом но нокога не се отказвай -> това е ключа към успеха във всички посоки. Поздрави !

Дано това ти е от полза :) Успех за напред.

4
Dekameron avatar Dekameron 481 Точки

@ n.galabov

Ето ти пример с това какви са входни данни за някои задачи:

Задачите Bulls And Cows, Card Wars, Neurons и Bittris от изпита по C# Part I

Това са отминали задачи и за това са постнали с какви входове се проверят тези задачи.

 

В примерния изпит където са го качили в лекциите от C# Basics също има входовете и можеш да си ги провериш ръчно.

На изпита разбира се ще виждаме само резултат от типа 60/100 и там ние сами трябва да си открием грешките. Ние сами ако не обходим всички варианти няма как да кажем, че сме решили дадена задачна на 100%.

 

Успех на изпита на всички! smile

6
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.