Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

tandaleyo avatar tandaleyo 13 Точки

Студенти от SoftUni 2.0 в Tech Module/Orientational Module/Programming Fundamentals или там както най-накрая решите да го наричате

Привет,

Аз съм студент изкарал курса "Programming Basics - октомври 2015", приет в SoftUni 2.0 с изпите от 03.2016 г. Реших да запиша модула, чието-име-ме-е-страх-да-изрека. След като излезе програмата виждам, че всичко в частта "Part I - Programming Fundamentals" вече съм минал през курсовете Programming Basics, Java Fundamentals и Teamwork and Personal Skills.

При положение, че имам отлични оценки на изминалите курсове - смятам, че това ще бъде загубено за мен време. 

Въпроса ми е - необходимо ли е да минавам отново същия материал, да пиша същите домашни и да се явявам на същия изпит? Ако не е необходимо - какво трябва да направя за да се признаят оценките ми от предишните курсове?

 

Тагове:
1
Programming Fundamentals
nakov:
Topic resolved.
nakov avatar nakov SoftUni Team Trainer 5294 Точки
Best Answer

Курсът "Programming Fundamentals" е частично повторение с изучаването през март-април 2016. Има съвпадения на 50%-60%. Има нови теми, нови задачи, и нов материал. Изпитът също е различен.

Препоръчвам ти да изкараш курса, за да бъдеш добре подготвен за следващите технологии. Ако много държиш, може да гледаш и материал за напред: курсовете по HTML, JS, PHP, C# Web и Java EE - потърси ги.

Това важи за първия курс само (Programming Fundamentals). Останалите курсове са абсолютно нови (HTML5, JavaScript, PHP, MySQL, C# Web, Java Web).

Наков

5
17/05/2016 22:41:42
msmilkoff avatar msmilkoff 338 Точки