[Homework] Consuming Web Services with C#
Колеги, отварям темата, за да дискутираме задачите тук. При мен лично има много неизвестни как да имплементирам играта. Например корабите нямат принадлежност към никой играч, Смятам, че трябва да им се въведе PlayerId. Иначе просто и двамата гърмят по рандом кораби. Освен това мисля, че е е логично играчът да вижда разположението на собствените си кораби. Тоест трябва да направим заявка, която да връща състоянието на играта. Но тук вече идва проблемът как другият играч да не ги вижда. Съответно играта трябва да бъде пусната през две независими конзолни приложения от две машини. И всяка да получава само информация за логнатия в нея юзър. Това може също да се направи.
Това, което обаче е голямата трудноест е как аз като стрелям, другият да види къде съм уцелил. С някакъв евент трябва автоматично да се праща заявка, която на него да му печата картата на бойното поле. Като цяло има много неизвестни по играта. Споделяйте и вие идеи и опит.
/Token
Аз лично предпочитам да сменям rout-a, че това /Token не ми харесва особено и си го правя да е api/Account/login
Промяната се прави в App_Start/Startup.Auth.cs като променяте TokenEndpointPath да изглежда така:
TokenEndpointPath = new PathString("/api/Account/login")