Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Като идея не знам дали ще дигне преформънса но все пак да не правиш излишни проверки - на ред 57-58-59 с многото ифове, защо не направиш референция от тип HashMap>> currentGameToScore = scoreboard.get(gameToScore) и после да работиш с нея вместо да гетваш отновоотновно.
HashMap>> currentGameToScore = scoreboard.get(gameToScore)
if (currentGameToScore !=null) { //тук вместо scoreboard.containsKey(gameToScore)) проверяваме дали е null
if (currentGameToScore .containsKey(userForScore)) {
currentGameToScore get(userForScore).add(score);
System.out.println("Score added");
} else {.....
Разбрах ти мисълта колега и благодаря за съвета. Честно казано по принцип и аз така го правя, но тук в тази задача, мислех, че по този начин ще заделям допълнителна памет и затова не го правих, но явно съм бил в грешка. Мерси, че си отделил и време и си разгледал кода ми :)
Ето тук може да разгледаш http://bigocheatsheet.com/ мисля, че ще е полезно.