Няколко въпроса относно лаба от лекцията за колизии и физика
Здравейте всички! Опитвам се от вкъщи да си направя лаба и стигам до следните трудности:
1. Как да взема Main Camera, която е закачена като дете на основния герой, за да направя raycast през нея? Използвания пример в лекцията е raycast на камера, която е прикрепена към самия game object, но няма инструкции за този сценарий. Пробвах чрез добавяне на камера към основния герой, но се променя гледката като цяло. Единствения вариант, който се сетих е да прикача скрипт към Main Camera и от там да направя raycast, както е описан в лекцията. Така нещата стават.
2. Как да завъртя дупката, така че да се завърти към стената? Пробвах с translate.Rotate(hit.normal), но въобще не я завърта.
3. Към следващия режим на стреляне - как да завъртя куршума да се изтрелва в посоката, в която гледа играча. За сега съм го задал като
bullet.transform.rotation = newBulletPosition.transform.rotation
също как да задам и силата да е в същата посока?
Мерси предварително! :)
ОК, мерси за инфото!
А относо другите ми два въпроса? Щото относно първия го реших някак си, както написах по-горе, като си закачих скрипт към Main Camera и от там "стрелям". Но се запънах на пустите ротации - как да завъртя дупката да се залепи на стената и след това как във втория режим на стрелба да взема на къде се е завъртял Character и да задам такава ротация на куршума, а така също в тази посока да приложа и силата, която придавам на куршума?
Update-нах си post-а с отговорите на другите 2 въпроса