Софтуерно Инженерство
Loading...
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Онлайн или редовно?

Здравейте колеги! Прави ми впечетление, че повечето активни в форума имат доста опит с този материал, а пък при решаването на домашните след лекциите ми се струва, че хората са напълно начинаещи. Любопитно ми е колко от вас смятат да се запишат онлайн и колко присъствено. Аз лично съм гледал доста видео уроци и имам бейсик знания по горе долу всички курсове, но смятам да се запиша присъствено за да мога да ги обогатя, а Вие какъв опит имате, от къде, и за каква форма ще кандидатствате ?  

Тагове:
2
Общи приказки
Kosta avatar Kosta 35 Точки

Споделям личен опит. Аз съм студент от пролетния прием на Телерик (2013г.) . Бях приет за присъствена форма на обучение. Присъствал съм точно на 1 упражнение и на нито една лекция. Изпитите ( C#1 и C#2)  ги взех с отличие. След това разбрах за SoftUni и не съм ходил на други изпити. И двата групови проекта, в които съм взел участие, ги избутах почти сам и ги защитих без да има дори и един съотборник в залата за морална подкрепа.
Ето какви са моите мисли по темата.
Ако човек реши да се обучава online  ще му е нужна сериозна самодисциплина и разумно разпределение на свободното време. През месеците, в които се обучавах в Телерик, отделих страшно време на решаване на задачи и ровене из интернет(1-2 часа лекции и 2-3 часа задачи, което прави средно 3-5 часа на ден). Не постигнах маскимални резултати на изпитите защото донякъде  подцених финалните подготовки за тях.
Базирайки се на този опит , ето как възнамерявам да подходя към обучението в Софтуерния Университет:

1. Записвам присъствено(ако си взема изпита де :)) - за да си запазя някои от хубавите права, които тази форма носи.