Loading...
jivako000 avatar jivako000 296 Точки

Здравей! Можеш да погледнеш и моето решение! Ако имаш въпроси - аз съм насреща! laugh

using System;

class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            double x1 = double.Parse(Console.ReadLine());
            double y1 = double.Parse(Console.ReadLine());
            double x2 = double.Parse(Console.ReadLine());
            double y2 = double.Parse(Console.ReadLine());
            double width = Math.Max(x1, x2) - Math.Min(x1, x2);
            double height = Math.Max(y1, y2) - Math.Min(y1, y2);
            Console.WriteLine("Area = {0}", width * height);
            Console.WriteLine("Perimeter = {0}", 2 * (width + height));
        }   
    }

0
jeni.zaneva avatar jeni.zaneva 13 Точки

Здравейте, колеги!

Ето го и моето решение, но на изход ми изкарва като резултат 1600 вместо 1500 за площта на правоъгълника. Ще съм благодарна, ако някой може да помогне :) 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace _2DrectangleArea
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            decimal x1 = decimal.Parse(Console.ReadLine());
            decimal y1 = decimal.Parse(Console.ReadLine());
            decimal x2 = decimal.Parse(Console.ReadLine());
            decimal y2 = decimal.Parse(Console.ReadLine());
            decimal height = Math.Max(x1, y1)-Math.Min(x1,y1);
            decimal width = Math.Max(x2, y2)-Math.Min(x2,y2);
            decimal area = height * width;
            decimal perimeter = 2 * (height + width);
            Console.WriteLine(area);
            Console.WriteLine(perimeter);
        }
    }
}
 

0
Wencii avatar Wencii 90 Точки

 decimal height = Math.Max(y1,y2)-Math.Min(y1,y2);
decimal width = Math.Max(x1,x2)-Math.Min(x1,x2);

Пробвай така.

0
myltoop01 avatar myltoop01 0 Точки

Здравей,

Math.Max / Min трябва да е от (x1,x2)....а не (x1,y1)

Като смениш променливите на всякъде би трябвало да стане.

0
jeni.zaneva avatar jeni.zaneva 13 Точки

Да, стана, благодаря :))

0
YanaDonkova avatar YanaDonkova 0 Точки

Споделям и моето решение на задачата, но е написано на Джава.

import java.util.Scanner;

public class RectangleAreaPiremeter {
    public static void main (String[] args){

        Scanner scanner = new Scanner (System.in);

        double x1 = Double.parseDouble (scanner.nextLine());
        double y1 = Double.parseDouble (scanner.nextLine());
        double x2 = Double.parseDouble (scanner.nextLine());
        double y2 = Double.parseDouble (scanner.nextLine());
        double a = Math.abs (x1 - x2);
        double b = Math.abs (y1 - y2);
        double S = a * b;
        double P = 2 * (a + b);

        System.out.println (S);
        System.out.println (P);
    }
}
0
MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

@YanaDonkova

Хубаво и изчистено решение!

Липсва му само едно нещо за да е перфектно. Kогато използваме цифрови литерали в Java (а и не само там), добрата практика изисква да указваме изрично и типа на литерала. В конкретния случай това е без значение за работата на програмата (int * double = double), но все пак, освен писане на работещи програми, трябва да усвояваме и добрите практики.

Ето една произволна страница от Google, с повече информация за цифровите литерали в Java : link

0
15/03/2017 18:18:30
Georgie avatar Georgie 0 Точки

Защо е (x1 - x2) и (у1 - у2)

 

0
SimeonT avatar SimeonT 1 Точки

Това е моето решение :

след няколко неуспешни опита мисля че се получи  :) 
           

            var x1 = Double.Parse(Console.ReadLine());
            var y1 = Double.Parse(Console.ReadLine());
            var x2 = Double.Parse(Console.ReadLine());
            var y2 = Double.Parse(Console.ReadLine());

            var width = Math.Abs(x1 - x2);
            var height = Math.Abs(y1 - y2);
            var area = width * height;
            var perimeter = 2 * (width + height);

            Console.WriteLine(area);
            Console.WriteLine(perimeter);
 

0
svetlozarned avatar svetlozarned 2 Точки

Благодаря, решението работи :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.