Loading...
moirane avatar moirane 11 Точки

Hunk in UNITY - анимирането не работи

Или иначе казано - пробвах какво ли не, всичко съм направила по конец, нямам mirror joints, оправила съм скелета със скрипта, но въпреки това не мога да накарам Hunk да работи когато го вкарам в нода на ThirdPersonController-а. Кажете какъв друг начин има това да проработи или какво може да съм пропуснала. Получава ми се като в 2:22 - 2:23 минута на деветата лекция. Стои разперен в Т-позата и се плъзга като дух по земята....

Edit: Оправих се ;-) Нещо, което никъде не се казва в лекциите (аз поне не видях), но е хубаво да го знаете, ако се сблъскате с проблема - на ThirdPersonController-а трябва да смените аватара от Ethan на Hunk или който квото ползва. Така анимацията вече заспива. Отделно има и още един малко по-дълъг начин от този, който използва лектора с child и parent-а, и е хубаво и той да беше показан, но както и да е. Има клипове в нета по въпроса. Успех :-)

Тагове:
0
3D Animation 06/11/2016 04:09:45
ruslanvasilev avatar ruslanvasilev 11 Точки
Best Answer

То ако чакаш отговор от лектора  тук много си се объркала за съжаление, То по принцип много неща можеше и трябваше да каже, ама просто реши да претупа с готов модел от autodesk, то нали в Близард само преправят модели на други, не моделират. Ta това е обучението тук, крадеш и ползваш чужди модели, преправяш и се мъчиш, за мен като артист това не отговаря на разбиранията ми а и е несериозно да живея с мисълта, че мога да  работя това след като скила ми по моделиране е елемтарни обекти от примитиви и преправяне на чужди модели.  Много тъжна картинка, затова и се мъча сам да гледам по клипове как се прави правилна топология на лице и тяло, нещо което предполагах, че ще науча във втората част на това ниво..... 

0
08/11/2016 00:27:35
moirane avatar moirane 11 Точки

Какво да ти кажа, прав си за съжаление. Просто нямаше смисъл да изреждам кусурите в прав текст. Но може би няма да е лошо, в крайна сметка.

Тази втора част на втора част беше огромно разочарование за мен. Ако в предишните два курса поне научих нещичко за анимирането и рига, то тука нещата просто излязоха извън контрол. Никакво моделиране, никакво анимиране, нищо. Така и не разбрах къде отидоха толкова часа лекции и крайния резултат беше този модел от Аутодеск, на който му беше направено и текстурирано едно яке. Много съжалявам, че не подхванах да правя свой герой, накарах приятеля ми да ми направи концепт, но в една от лекциите лектора започна с това, че е по-добре да се придържаме към един общ модел и аз продължих с Хънк. Супер ме е яд, не трябваше. Отделно не видях смисъл да слагам DAZ, само да си заема едни 5 ГБ от харда дето и без това ги нямам. Да, хубаво, видях какво може да се прави там и какво може да се взема за други модели, но това можех и да го видя в Ютюб без да инсталирам нещо, което после няма да ползвам и което на всичкото отгоре трудно се маха... За Мъдбокс няма да коментирам. Уж щяхме с нея да текстурираме, пък накрая пак Фотошоп. Добре, че не си я инсталирах, а карах с МАРИ, на която работя по принцип. В тоя ред на мисли добре, че АБ-то по моделиране и текстуриране го имам, че иначе не знам каква база щях да имам накрая. Тотално неприемлива за индустрията - и кино, и гейм. Отделно никакви пояснения за работа в Юнити, само оттук-оттам. То е ясно, че много хора работят и познават Юнити, очевидно, ама има и такива, които не са запознати. Сигурно сме били малко, но има едни общи насоки, навигация и прочее, които трябваше да се кажат. Всеки проблем, с който се сблъсках го оправях с четене по форуми и клипчета в нета, ако щеш и как се прави ехе-експорт накрая. Отделно още отдавна ми направи впечатление, че  лектора изобщо не се включва с помощ във форума. Има въпроси, които си остават без отговор. Има контингент от 5-6 до 10 човека, които влизат тук, четат, питат и пишат. Иначе - тишина.

Жалко.

0
10/11/2016 17:38:29
ruslanvasilev avatar ruslanvasilev 11 Точки

Еми аз нямамх никаква основа за съжаление и съм тотално разочарован от това което получих,  особено от последната част. Това с Юнити беше просто толкова смешно, че аз просто не смятам че има смисъл да се записва 3то ниво. Този човек работи през пръсти, всичко докарва на оком, учудваше ме дълго време, че не работуи със симетерия. Просто доста бях подлъган и за съжаление не може да ми върнат парите въпреки, че СофтУни гарантира качество на обучение- така пише поне в сайта. Много пъти абсолютнио неадекватни действия от страна на лектора, неподготвен губеше оскъдното време за експериаменти, които се предполага, че би трябвало да е изпробвал предварително. А да не говорим,че записите на виедата на няколко пъти не бяха качени ,зашото беше забравил да пусне софтуера за запис. Тези онлайн как трябва да реагират на това ощетяване? Абсурдно е, даже докато го пиша възнамерявам да се свържа с университета, за да потърся обяснение за всичко това.

0
10/11/2016 09:30:55
moirane avatar moirane 11 Точки

Хаха, да, много неща се нагласяха на око, факт. Искам да ти кажа, че аз учих моделиране и текстуриране 4 месеца в Ню Бояна миналата година и от човек, който никога в живота си не беше пипал Мая напреднах супер много. Страшно довона съм от училището и особено голям късмет извадих с хората, които работеха с нас. На това му викам аз обучение. Това тук разбира се не може да се сравнява с онова, най-малкото тука има лекция два пъти в седмицата по 4 часа. Но смятам, че за задаването на правилна основа не е нужно много време. Важен е човекът отсреща и начинът на преподаване. Аз през цялото време си казвах божке, добре че не трябва да уча тепърва базовите неща. Направо тръпки ме побиваха като използваше booleans за сливане на геометрия.

Здраве да е. Пожелавам ти успех с търсенето на обяснение и евентуално някакви компенсации от Унито. Аз лично взех каквото можах от това обучение, другото си го научих от нета :-)

0
10/11/2016 17:52:09
ruslanvasilev avatar ruslanvasilev 11 Точки

Жалка история, не знам дали си записала третото ниво, но факт, много грешна основа получих и сега се боря да науча правилният начин на работа. Отвратен съм как се гавреше с геометрията, как нямаше значение дали използваш петоъгълник или триъгълник в изграждането и( и по-лошото е че въобще не го смята за проблем) за текстурите толкова непрофесионално подходи, че нямам думи, А мъдбокса- пълна пародия беше работа там.  Какво юнити какви глупости. Абсурдна работа. Залагах много надежди както и финанси да получа обучение от професионалист , който да покаже един сериозен начин на работа стъпка по стъпка  Обаче сгреших - абослютно непознаване на материала, постоянно му помагат студентите, но пък не е пестелив на думи които могат да омаят само този който има нулева представа за индустрията. И да вземе да отовири поне един Artstation да види какво правят хората по света, че е срамота с някви модели отпреди 20 годнини да бичим и да се радваме  като малки деца. 

0
10/11/2016 22:04:10
flareset avatar flareset 140 Точки

Мда, неприятно е когато действителността се разминава с очакванията. Но тези неща зависят от целите на курса. Като гледам програмата, целта е да се научи как възможно най-бързо да се изкара готов продукт, което май е най-важното за всички (даже и в развлекателната индустрия), а качеството е назад. Но такава е действителността - трябват пари за живеене, а с много пари човек може да си позволи качествено творчество (според пирамидата на Маслоу). :) Аз се самоубочавам с материали от интернет, но ако имах възможност бих се записал в присъствена форма на такъв курс, дори само заради възможността за запознанства и обмяна на опит с други хора с такива интереси. Защото повече умове ще знаят повече,  могат да се видят нещата от друг ъгъл, създават се контакти, което е важно за хората на изкуството, а и за да намери и научи нещо сам човек, може да му отнеме часове и дни, вместо някой да му го каже с няколко думи, или изречения.  Вчера гледах туториъл  и един специалист по Мая каза, че тя е много сложна и обширна програма, изучаването на която отнема месеци, а  овладяването и години. Разбираемо е, че за човек, който е решил да се развива в тази област, един четиримесечен курс няма да е достатъчен. А без усилено упражняване на наученото - и няколкогодишен курс няма да е достатъчен. Аз съм на принципа, че от всеки може да се научи нещо, даже и от незнаещият и неможещият, защото грешките са добрър учител. В профила ми би трябвало да се виждат мейл и фейсбук, ако някой иска да обменяме информация за полезни и  интересни неща  от сферата на моделирането, анимирането и разработването на игри, нека се чувства поканен да ми пише. :)

0
moirane avatar moirane 11 Точки

И аз гледам да гледам повече туториъли и да чета по форуми, но тази програма няма овладяване. Колкото повече правя нещо в нея, толкова повече неща започвам не знам :-) Последните 4 дни ми се наложи експресно да правя един модел за приятел и бях като инвалид. От известно време не бях се хващала да моделирам, а в случая имаше и конкретни специфики по модела. Два дни работих с този мой приятел, който е аниматор и бачка на Мая от 10 години. Божее, като го видях как лети през менюта и полигони ми се дорева. Много хляб трябва да се изяде, то е ясно, но просто още веднъж осъзнах колко е важна основата и постоянната практика. За 2 дни по няколко часа работа с него научих супер яки трикове, не много, 4-5, но ми спестиха доста губене на време и подобриха скоростта ми на работа. Аз винаги съм държала да развивам добра скорост като работя и с всяка програма се старая максимално да използвам всички шорткъти, които мога. Та да, практика му е майката и не отричам, че в този курс научих важни неща за анимирането и рига, но не и за моделирането, текстурирането и Фотошоп :-)  Наистина най-най-ценното в курса беше присъствието на място, но аз нямам лаптоп, а да идвам и да стоя ми е безсмислено. Така си отнех възможността да се запозная с хора, но какво да се прави. Между другото вчера видях, че в четвъртък ще има официално връчване на хартиените сертификати, така че може и да се засечем там. :-)

0
moirane avatar moirane 11 Точки

Не съм се записала, нямах пари, но като стигнах края на курса си дадох сметка, че и да имах нямаше да се запиша. Между другото ето нещо интересно тия дни - https://softuni.bg/trainings/1494/stylized-and-photorealistic-visualization-with-3dsmax-and-v-ray :-)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.