Курс 3D Анимация за игралната индустрия - персонажи, реквизити, околна среда - част 4 - декември 2016

Курс 3D Анимация за игралната индустрия - персонажи, реквизити, околна среда - част 4 - декември 2016

05 януари 2017 5 седмици 3 кредита

Какви умения ще придобия?

  • Импоприране на готовите персонажи, анимация, реквизити и околна среда в game-engine
  • Работа с motion capture data
  • Полигонално оптимизиране за game-engine
  • Текстуриране на органични и хуманоидни 3D персонажи
  • Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Осветления в 3D анимационна сцена

Курсът е подходящ за напреднали, които са преминали предходнaтa степен на обучение в този курс и за всички, които имат среден или напреднал опит с 3D Софтуер и по специално с Мауа.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 3 януари. Обучението стартира на 5-ти януари 2016 г. и завършва на 9 март 2016 г.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на оранжевия бутон "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. След като заплатитие за курса, вие ще бъдете записани в него.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат веднъж седмично - всеки четвъртък от 18:00 в сградата на Софтуерния университет в зала Tech. Програмата на курса можете да видите в таблицата по-долу.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения. 
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

Какво представлява практическият проект на края на курса и ще получа ли сертификат?

Курсовият проект  ще съдържа моделираните и анимирани 3D персонажи и околната среда, по зададените в лекциите параметри на това ниво в колективната работа по проекта. Курсистите ще имат 10 дни за работа след последната лекция,  за довършване на колективното задание. Всеки курсист трябва да предаде крайните си продукти във .mb Maya project формат и в Unity 3D game-engine формат. 
Всички, участвали в проекта могат да получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над много добър (5.00)

Колко струва обучението в курса? 

За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

УслугаЦена
Присъствено обучение (включва явяване на изпит и сертификат при резултат над 5.00 )180лв
Онлайн обучение (включва явяване на изпит и сертификат при резултат над 5.00 )160 лв
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 19 януари).

*Важно: Студентите трябва да инсталират студентска версия на Maya, която да е активна за 3 години, както и MudBox и Unity 3D. Тези, които желаят могат да бъдат асистирани в този процес.

Тема

Полезни ресурси

Материали

Тема

Продължение на 3D моделирането на избраните персонажи, реквизити и околна среда
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа с анимационни клипове и animation layers
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D към работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми

Дата: 5-ти януари, 18:00 - 22:00 ч.

Материали

Тема

Продължение на 3D моделирането на избраните персонажи, реквизити и околна среда - част 2
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като brefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 12-ти януари, 18:00 - 22:00

Материали

Тема

Продължение на 3D моделирането на избраните персонажи, реквизити и околна среда - част 3
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
    Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 19-ти януари, 18:00 - 22:00

Материали

Тема

Продължение на 3D моделирането на избраните персонажи, реквизити и околна среда - част 4
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 26-ти януари, 18:00 - 22:00

Материали

Тема

Продължение на 3D моделирането на избраните персонажи, реквизити и околна среда - част 5
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 2-ри февруари, 18:00 - 22:00

Материали

Тема

Продължение на 3D моделирането на избраните персонажи, реквизити и околна среда - част 6
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 9-ти февруари, 18:30 - 22:00

Материали

Тема

Завършване анимиране на персонажите, реквизитите и околната среда, Фаза Алфа
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 16-ти февруари, 18:00 - 22:00

Материали

Тема

Завършване анимиране на персонажите, реквизитите и околната среда, Фаза Алфа
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 23-ти февруари, 18:00 - 22:00

Материали

Още няма материали за тази лекция

Тема

Завършване анимиране на персонажите, реквизитите и околната среда, Фаза Бета
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity

Дата: 2-ри март, 18:00 - 22:00

Материали

Още няма материали за тази лекция

Тема

Завършване анимацията на персонажите, реквизитите и околната среда, Фаза Final
  • Работа с Мауа, Mudbox, Motion Builder, Photoshop и други подобни графични програми
  • Моделиране на игрови персонажи
  • Оптимизация и ретопология на полигоналните модели за играта
  • Текстуриране на персонажите
  • Създаване на анимационни библиотеки за песонажи, реквизити и околна среда.
  • Работа и дизайн по игровият User Interface
  • Прибавяне-тестване на персонажите и реквизитите в Unity 3D, като prefabs assets в работното ниво.
  • Работа по Game-play в Unity
  • Препоръки и детайли за процеса на интервю за работа - "Job Interview"

Дата: 9-ти март, 18:00 - 22:00

Материали

Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."