Loading...
курс

3D Анимация за игралната индустрия - персонажи, реквизити, околна среда - част 4 - декември 2016

Умения, които ще придобиеш

  • Импоприране на готовите персонажи, анимация, реквизити и околна среда в game-engine
  • Работа с motion capture data
  • Полигонално оптимизиране за game-engine
  • Текстуриране на органични и хуманоидни 3D персонажи
  • Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Осветления в 3D анимационна сцена

Теми

Виж всички теми

Курсът е подходящ за напреднали, които са преминали предходнaтa степен на обучение в този курс и за всички, които имат среден или напреднал опит с 3D Софтуер и по специално с Мауа.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на оранжевия бутон "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. След като заплатитие за курса, вие ще бъдете записани в него.

Каква e формaтa на обучение?

Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:

  • Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо. 

Колко струва обучението в курса? 

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит при следващо провеждане и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

140 лв.
Изпит

Записване за изпитна дата

  • Явяване на следващият изпит за курса и издаване на сертификат
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до седем дни след заплащане за курса.

Димитър Дечев

Преподавател

По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г. 
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.