Анимация на ръцете на Fender
Здравейте хора,
Намествам ръцете на 1-вия frame, на следващия се връщат в начална позиция.
Искам да са в първата позиция до края, за да не се налага да ротирам пръстите на всеки frame, как?
Здравейте хора,
Намествам ръцете на 1-вия frame, на следващия се връщат в начална позиция.
Искам да са в първата позиция до края, за да не се налага да ротирам пръстите на всеки frame, как?
Аз имам същия проблем и вероятно е свързано с channels , но не мога да се оправя ...
Туко що пробвах нещо и стана , както ти е trax editora,оставяш линиите до вертикалната червена линия ,тези отдясно ги изтриваш, но маркирай само пръстите,а не цялата ръка,след като ги изтриеш, на тези които са останали от ляво аз им зададох curves -> post infinity -> constant и така си остава rotation-a ,много каруцарски начин,но за друго не се сещам,ако някой има по-елегантно решение,моля да сподели
Имаш записани ключове по времевата линия след първа позиция и по анимационните канали на ръцете, докато са в оригинална позиция, затова се връщат. Мини по всички кадри, освен първия или от който ще започне движението на ръцете, и при избрани ръце изтрий ключовете. След това започваш да ги анимираш наред и няма да се местят.
Супер, при мене стана. Все пак ми е странно как са се появили тия ключове. При преподавателя стана от първия път без странни ключове пръснати на странни места. Аз имах ключове освен на 100 и на 102 и 113-мия. Мерси много!
Една много вероятна причина може да е бутонът "Z", който също (както "Ctrl+Z") е вързан към командата "Undo", Прекалено е близо до другите често използвани клавишни комбинации и е добра идея да се деактивира.
И аз се оправих, мерси за помощта :))
Прави ли ти впечатление, че имаш ключове на абсолютно всеки кадър ?
3д анимацията е просто интерполация между ключовете.
Ако на кадър 1 си казал на китката да е на позиция (2, 4, 6), а на кадър 2 си й казал да е на (0, 0, 0) ... еми , за един кадър няма как да интерполира. Просто скача.
Предполагам това е и причината за твоя проблем. Изтрий ключовете.
Как точно се трият ключове, защото при изтриване се трие цялата анимация на фигурата,не само на пръстите.
Трябва да са избрани пръстите в йерархията на ригнатия сет, не сета с геометрията или Character Set. Най-добре качи някъде проекта, може и други неща да имат нужда от оправяне.
Качвам проекта само със последният сейв. Ето линк: https://www.dropbox.com/s/drd7dhygk8uf296/Homework-ruslanvasilev-%D0%97%D0%B0%D0%B2%D1%8A%D1%80%D1%88%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0%20-%20%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%8A%D0%BA%20%D1%84%D0%B8%D0%BB%D0%BC.rar?dl=0