Софтуерно Инженерство
Loading...
+ Нов въпрос
sotirona avatar sotirona 25 Точки

Благодаря :) 

0
DDaskalov avatar DDaskalov 10 Точки

Мда и аз си мислех, че със стринг ще стане по добре, а се мъча със стекове и опашки да ги въртя...
Добре ти се е получило.

0
SvilenPavlov avatar SvilenPavlov 10 Точки

Ако ти покажа моето решение ще ти стане лошо. Евала.
Това ми беше решението на мен до последно...: https://pastebin.com/h73X2XaH

Освен, че вместо стринг ползвах стек за самата дума, която променяме,
нз, защо бях решил, че като правим ънду, трябва като идиот да се връщам да правя обратното на последната команда, и си запзвах в стека командата+стойността на изтрития/добавения стринг, след което ръчно ги добавях/изтривах...майкоо. Най-лесното си направил и гениално - просто си сейваш последната версия на резултата в стека, вместо да трябва да запазваш операциите и аргументите им и да ги извършваш наобратно. Ще се гръмна :)

Попринцип идеята ми не е толкова тъпа, но когато е важно да разбереш как се е стигнало до крайния резултат след всяка промяна. Overcomplicatign stuff as usual

0
17/01/2019 16:02:35
SvilenPavlov avatar SvilenPavlov 10 Точки

На колегата по-горе му е дори още по изчистен кода. Първо сейвва стринга преди всяка операция тип 1/2 и после оперира по него.
Това изключва нуждата преди да започнеш цикъла да сейвваш стринга и при операция 4 ти спестява lastStrings.Pop();
Не успях да повярвам, че решението може да бъде толкова чисто...Евала на FireHead.

0
17/01/2019 16:06:08