[Unity 3D] В какъв вид да е домашното от първата лекция?
Здравейте!
Лекторът спомена ли дали домашното да се предаде като проект на Unity или като изпълним файл за Windows?
Здравейте!
Лекторът спомена ли дали домашното да се предаде като проект на Unity или като изпълним файл за Windows?
Здравей,
Не е конкретизирал, но тъй като на първата лекция не е подхващана темата за компилиране, не би следвало да се очаква като изпълним файл, а по-скоро като Unity проект.
Здравейте,
изпращате целия проект, в който сте правили играта. Заедно със сцената и всички asset-и. Идеята е не само да се види, че сте направили работеща игра, а и какъв подход сте използвали. Така някой, който ви проверява после би могъл да ви даде по-добра идея как да се направи от вашата. Също така, когато си проверявате домашните след това ще се оценява и качество на кода. Дали сте следвали принципите, които използваме по време на лекции (форматиране, именуване, структуриране). Имайте предвид, че принципти за качествен код в Unity не винаги са в унисон с принципите в ООП.
Поздрави,
Виктор
Да, но аз от личен опит знам, че когата съм правил проекти на Unity и съм ги давал на приятели те са гледали скриптовете, на мен не ми е за скрипта, ами после питат що съм го направил тъй не може ли по друг начин...
Затова предпочитам компилиран файл...
Това че хората гледат скриптове и неща е така, но все пак тук идеята е да се научим на Unity, а не на game design. Тук е доста по-важно КАК е направено нещо, отколкото КАКВО е нещото. Без Unity проекта няма как да получиш особено смислен feedback за направеното, според мен.
За начинаещите това е по-важно в началото, докато се навлезе в материята, но в общ план, най-важно е КАКВО е нещото. Почти никой играч няма да се замисли КАК е направена играта, а дали става или отива в коша. :) Затова имайте наум, че по някое време, освен продължаване с изучаване на обширното Unity, трябва да се учи и гейм дизайн, и куп други важни неща свързани с разработката на игри.