Софтуерно Инженерство
Loading...
+ Нов въпрос
ViktorDimitrov avatar ViktorDimitrov 0 Точки

Няколко скрипта закачени за един GameObject

Проблем (или лоша практика) ли е да имаме два и повече скрипта закачени за нашия GameObject, във всеки от които има Update() метод(съответно всеки скрипт отговаря за различен behavior на обекта) и в случая ще си пречат ли Update-ите? 

Тагове:
0
Unity 3D 07/07/2017 12:38:46
flareset avatar flareset 140 Точки
Best Answer

Ще товарят повече, но колко - зависи какво има в Update на тия скриптове. Забавянето може да е пренебрежимо малко, може и да доведе до голям спад на кадрите. От моят малък опит съм стигнал до нагласата, че е по-добре да има Update само в един скрипт, който да се ползва и от другите скриптове.

0
ViktorDimitrov avatar ViktorDimitrov 0 Точки

Тоест само един ъпдейт за цялата сцена?

0
flareset avatar flareset 140 Точки

Да, така е по-добре, но дали за конкретния случай си заслужава.  Специално за курса - едва ли, но е добра практика.

0
ViktorDimitrov avatar ViktorDimitrov 0 Точки

Супер, мерси.

0
VentsislavMneev avatar VentsislavMneev 2 Точки

Здравей,

Единствения проблем който би могло да има е, ако скриптовете си противоречат по някакъв начин. По принцип няма ограничение за броя скриптове прикачени към един обект, но трябва да се внимава кой скрипт за както отговаря.

0