Софтуерно Инженерство
Loading...
+ Нов въпрос
alexanderg avatar alexanderg 17 Точки

Здравей.

Би ли споделил малко повече информация - под думата "прецаква".

Какви грешки настъпват в Console на Unity Еditor-a или при Runtime.

--

Не знам дали е умишлено или не, но виждам че ти липсва - именното пространство, или по-точно 

using UnityEngine;

0
28/07/2017 00:29:23
VeselinGhelev avatar VeselinGhelev 1 Точки

Здравей.
Пъвото което забелязах преди да изпробвам кода ти беше, че transform.right си го сложил за двидение за наляво, а -transform.right за надясно.

transform.right връща Vector3(x,y,z), който се изчислява според сегашната ти ротация така, че при добявяне на върнатите стойтости към сегашната ти позиция да те предвижат надясно.

Другото което забелязах (предполагам грешката от transform.right е довела до това) е, че на rigidBody.velocity,

който е Vector3(x, y, z), ти му присвояваш "rigidBody.velocity = new Vector3(moveVec.z, 0, moveVec.x)" което тотално обърква нещата :)


Ето кода с премахнатите грешки: https://pastebin.com/bFHWKAEm

0
13/08/2017 14:56:43