Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
В профила ти няма посочена поща или FB профил, преди време сайта имаше проблем с публикуването им, може би затова не ги виждам, за да ти го пратя. Обаче ми е интересно дали наистина е по-лесно да се работи на 3ds MAX или е заради навик? Неотдавна започнах да разучавам Photoshop и в сравнение с Маya и Unity ми се струва няколко пъти с по-неинтуитивен интерфейс, и докато търся информация и запомня новите начини и бързи клавиши за манипулиране на нещата, бера доста ядове. :)
Ами има го и момента с навиците, но такива бъгове като в Mая 2017 до сега не бях видял.Последната версия на Unity е много приятен софтуер - по-натам мислех да направя tutorial за да покажа как се bake-ва анимация (от Maya и 3ds Max с по-готин render-plug-in (примерно V-ray) и се експортва за Assets във Unity engine за по-нататъчна скриптова манипулация. Все не ми остава време.. Photoshop и Illustrator са "must", трудни нетрудни - най-добрия начин за texture-map correction и Post-production. (Заедно с Adobe Premier и After Effects за видео). Явно има някаква рестрикция, тъй като съм си добавил и GitHub и FB i G+ в профила на СофтУни..
ЛИНК към профила ми:
https://www.facebook.com/stefan.grancharov
Благодаря на StefanRumenovGrancharov за теста! Проектът работи на версия 2017.