Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Unity Проект

Здравейте,

Към последната лекция прикачихме файл с правилата за проекта.Същите правила ще ги сложим и тук.Освен това тази тема има за цел да улесни сформирането на екипи.Всички, които си търсят съотборници могат да пишат тук.Ако имате и други въпроси за проекта отново може да пишете тук.Последната или предпоследната лекция ще има малко материал за взимане като останалото време ще помагаме ако някой има въпрос по проектите си.

Ето и правилата :

Unity 3D course project rules

o   Must have at least two scenes. One for menu and one for game. Must have some form of score and current progress info, some of which needs to be saved after the game is closed.

o   Game can be 2D or 3D. Platform must be between Standalone, WebPlayer, iOS, Android or WP8

o   Game must use the physics system, tags and layers.

o   It must implements audio and animations(including states).

o   It must have reusable resources(like prefab).

o   It must have gameplay of at least 5 min or endless.

o   It must have prepared detailed specification, sent to given email.

o   Game must have power point presentation prepared. Presentation must include game demonstration.

o   All game assets must be (sounds, art etc..) must be license compliant.

 

 

Grading rules. Every rule has individual weight.

o   Level of difficulty and complexity

o   Level of Unity features involved

o   Level of scripting involved.

o   Game idea

o   Presentation quality

o   Quality of art is not evaluated.

Teams must be between 3-5 people.

When a team and game idea is formed sent email to j.strashilov@xs-software.com and adimitrov@xs-software.com containing game concept and all people involved. A team can contain online and normal students at the same time.

Project Deadline is 13.12.2014

Assets useful links(Except Unity asset store):

http://love2d.org/wiki/Free_Game_Resources

http://opengameart.org/

https://www.freesound.org/

http://soundbible.com/royalty-free-sounds-1.html

 

Тагове:
11
Unity 3D 04/11/2014 08:40:05
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки
Best Answer

Здравейте,

Изпитът за курса вече има и втора дата за всички, които не могат да дойдат на първата.Втората дата е на 10-ти януари 2015г. от 10:00 ч.

6
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Здравейте,

 

Понеже не е напълно ясно измежду онлайн екипите кои ще могат да се явят (един представител от екип е достатъчен) е необходимо всички екипи, които са онлайн и няма да могат да дойдат на защитата 13.12.2014 да ни пратят имейл за да се уточним кога ще защитът чрез skype conference + share screen.

0
verito898 avatar verito898 265 Точки

Здравейте не вдигам нова тема защото най-вероятно няма да и се обърне внимание, но искам да ви подканя да не забравяте да правите screencast. В сегашния курс 2016 към лекцията game object няма качен screen cast , а щом не е качен до сега най-вероятно няма и да има. Видео записа от камерата е почти безполезен, защото не се вижда нито написания код нито работата с програмата. Също така на първата лекция качеството на звука от screen cast-a не е много добро и на места е неразбираемо, моля вземето и това в предвид.

Поздрави, Вероника  :))) 

1
20/02/2016 12:29:39
mirela95 avatar mirela95 56 Точки

И аз много моля да не забравяте да правите screencast. Колкото и да гледаме лекцията от камерата то няма смисъл, а и често чувам, че някои неща са познати на другите и може би са се запознали с тях преди, е да но срам, не срам, ще го кажа - не всички имаме предишен опит с Unity (точно затова сме на този курс :) ). 

1
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

Предвид натоварената ни програма напоследък, искам да попитам, участието в този тиймуърк задължително условие ли е, за да може този курс да се изкара като "Взет"?

Т.е. без да участваме в отборния проект можем ли после да се явим на изпита, за да изкараме курса успешно като "Взет"?

2
mihayloff14 avatar mihayloff14 824 Точки

В една от лекциите споменаха, че до изпит ще се допуска само след предаден (и представен) проект.

0
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Здравейте,

Понеже сформирането на екипи може да отнеме време удължаваме срока на проекта до 13-ти Декември .Изпитът ще се състои на следващата седмица 20-ти декември от 10:00.

@ Matrix - Да, проектът е задължителен за да бъдете допуснат до изпит.

3
nikolay.daskalov avatar nikolay.daskalov 6 Точки

Здравейте,
Искам да попитам дали е възможно да има и друга дата ... примерно предната събота защото точно тази дата може да не е от най-удобните за всички?

0
mihayloff14 avatar mihayloff14 824 Точки

Аз бих искал да се възползвам от темата да помоля ако е възможно да качите видеото screen cast от третата лекция. :)

0
dinkoslav avatar dinkoslav 123 Точки

Здравейте,

 

Аз също бих се радвал да разбера дали ще има и друга дата, защото 20-ти декември явно няма да е удобен на доста хора. Доколкото чувам, записалите се за Unity са доста над допустимото количество което може да се побере в залата.

0
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Здравейте,

Както споменахме миналата седмица тази събота ще разглеждаме Unity UI.За тази цел всички трябва да си свалят Unity 4.6 beta 21 - http://unity3d.com/unity/beta/4.6 понеже ще представим и най новия UI на Unity.Колегите от университета ще се постараят да го има инсталиран на всички машини.

0
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

Здравейте,

Unity 4.6 beta 20 не е ли достатъчна? Или има нещо в бета 21, което го няма в 20?

1
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

И бета 20 става, но препоръчваме 21 понеже с всеки релийз някой пропертита или ги променят или махат и може да има малки но съществени разлики.

2
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

Не, че не предполагам отговора, но все пак - защо този път екипите ние ги сформираме, а не са на random принцип? :)

2
tsvetelin.tsvetanov.9 avatar tsvetelin.tsvetanov.9 13 Точки

Аз също съм записан онлайн и си търся екип. Между другото кога е крайният срок за записване за екипния проект?

0
dimitarstoyanov90 avatar dimitarstoyanov90 164 Точки

+1 за отбор:) -> dimitar@witmind.com :) Ако има желаещи да сформираме екип от 3-4 човека да пише :)

1
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Краен срок няма.Има само за проекта.

1
tonnes avatar tonnes 2 Точки

Здравейте, направих група на курса във Facebook с идеята да обменяме идеи и предложения, а също и евентуално тези без екип по лесно да се свържат едни с други. Може да я намерите тук https://www.facebook.com/groups/744858992236354/ :)

2
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Здравейте,

След като установихме, че на всички е доста трудно да сформират сами екипи решихме да направим следното:

Ще пуснем записване за проект и автоматично разпределение.Тези, които вече имат екип не се налага да се записват.Също тези, които искат да си сформират екип отново могат да го направят просто не трябва да се записват за проект.

Всички екипи (автоматично разпределени и от вас сформирани) трябва да пратят имейл на j.strashilov@xs-software.com и adimitrov@xs-software.com със съдържание кои са хората и каква е темата.

 

 

 

6
05/11/2014 10:03:44
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Здравейте,

Ще има подготовка/примерен изпит на 6ти Декември.На изпита може да се ползват книги, интернет и други помагала.Изпита ще представлява готов проект, в който трябва да се добави някаква функционалност или да бъде открито защо дадено нещо не работи и да се коригира.Говорим за един или два кратки скрипта, който трябва да се добавят или коригират. Времетраене 4-ри часа.

Ще помислим и за втора дата на изпита, но зависи колко души ще преминат проекта.Когато имаме повече инфо ще ъпдейтнем темата.

0
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

По отношение на задачата на изпита, има ли значение дали наблягаме повече на 2D или 3D модела на Юнити... Замислих се върху това, тъй като ако човек се захване да прави 2D игра и разучава особеностите на 2D туловете в Юнити един месец, дали ще може да се оправи после на изпита, ако му изтресат 3D проект...?

0
18/11/2014 07:27:26
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Разликата между 2Д и 3Д е основно това, че в 2Д се изчислява една ос (Z) по-малко.Нещата в 2Д и 3Д вариант не се различават толкова.Няма място за притеснения ако наблегнеш само на 2Д и на изпита се падне 3Д.Отделно интернет и всякакви други пособия са позволени.В единия случай основно ползваш мешове, а в другия спрайтове -  и двете ги движиш по XYZ просто в 2Д по Z няма особено значение ако движиш обекта.

1
arsoman avatar arsoman 419 Точки

Имам въпрос: в какво ще се състои изпита - просто защита на проекта или нещо малко, писано на момента като код? Иначе подкрепям идеята за автоматични отбори, иначе става твърде трудно! 

3
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Изпита ще предствлява готов проект, в който трябва да се добави някаква функционалност или да бъде открито защо дадено нещо не работи и да се коригира.Говорим за един или два кратки скрипта, който трябва да се добавят или коригират.

2
arsoman avatar arsoman 419 Точки

Благодаря за поясненията, успех на Вас и всички колеги!

0
ivelin_m avatar ivelin_m 0 Точки

Има ли значение дали пишем на c# или javascript на изпита?

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.