Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

mitko94 avatar mitko94 1 Точки

задача High Jump от Nested Loops - ProgrammingBasicsOnlineExam-9and10March2019

Условие:https://softuni.bg/downloads/svn/programming-basics-v4/course-directories/may-2019/2019-01/Exam/06.%20High%20Jump.pdf

Здравейте, реших задачата само с цикъл без вложени.

Ако може някой да постне решение с вложен цикъл, че ми е любопитно как би се решила.

Ето го моят код:

using System;

namespace _06._High_Jump
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            int desiredHigh = int.Parse(Console.ReadLine());
            int startingHigh = desiredHigh - 30;
            int shots = 3;
            bool flagFail = false;
            int highAtWhichHeFailed = 0;
            int maxJumpedHigh = 0;
            int jumps = 0;
            for (int i = startingHigh; i <= desiredHigh;)
            {
                int jumpingHigh = int.Parse(Console.ReadLine());
                jumps++;
                

                if(!(jumpingHigh > i))
                {
                    shots--;
                    if (shots == 0)
                    {
                        highAtWhichHeFailed = i;
                        flagFail = true;
                        break;
                    }
                }
                else
                {
                    shots = 3;
                    maxJumpedHigh = i;
                    i += 5;
                }


            }

            if (flagFail)
            {
                Console.WriteLine($"Tihomir failed at {highAtWhichHeFailed}cm after {jumps} jumps.");
            }
            else
            {
                Console.WriteLine($"Tihomir succeeded, he jumped over {maxJumpedHigh}cm after {jumps} jumps.");
            }
        }
    }
}
 

Тагове:
0
Programming Basics
RuNNeR4142 avatar RuNNeR4142 396 Точки

Може да се реши с външен while за целта и вътрешен while за опитите.

0
willystyle avatar willystyle 2472 Точки
using System;

class HighJump
{
    static void Main(string[] args)
    {
        int desiredHigh = int.Parse(Console.ReadLine());
        int startingHigh = desiredHigh - 35;
        int jumps = 0;
        bool flagFail = false;
        while (!flagFail)
        {
            startingHigh += 5;
            flagFail = true;
            int jumpingHigh = 0;
            for (int i = 1; i <= 3; i++)
            {
                jumps++;
                jumpingHigh = int.Parse(Console.ReadLine());                
                if (jumpingHigh > startingHigh)
                {
                    if (startingHigh >= desiredHigh)
                    {
                        Console.WriteLine($"Tihomir succeeded, he jumped over {startingHigh}cm after {jumps} jumps.");
                        return;
                    }
                    flagFail = false;
                    break;
                }
            }            
        }
        Console.WriteLine($"Tihomir failed at {startingHigh}cm after {jumps} jumps.");
    }
}


 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.